  • 11. Data: 2005-04-12 13:28:23
    Temat: Re: Podatek od dochodów zagranicznych???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Edyta Szajnóg wrote:
    > A jak dochód zagraniczny jest w euro, to po jakim kursie mam to przeliczyć?
    > Po kursie dnia kiedy wpłynęły na moje konto? Gdzie znajdę takie stare
    > informacje?

    he he w ustawie :)

    ----
    3. Przychody w walutach obcych przelicza się na złote według kursów z
    dnia otrzymania lub postawienia do dyspozycji podatnika, ogłaszanych
    przez bank, z którego usług korzystał podatnik, i mających zastosowanie
    przy kupnie walut. Jeżeli podatnik nie korzysta z usług banku, przychody
    przelicza się na złote według kursu średniego walut obcych z dnia
    uzyskania przychodów, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, z
    zastrzeżeniem ust. 4.
    4. Jeżeli bank, z którego usług korzysta podatnik, stosuje różne kursy
    walut obcych i nie jest możliwe dostosowanie kursu, o którym mowa w ust.
    3 zdanie pierwsze, do przeliczenia na złote przychodu uzyskanego przez
    podatnika stosuje się kurs średni walut obcych z dnia uzyskania
    przychodu, ogłaszany przez Narodowy Bank Polski.

    ----

    a kurs jest na stronie www.nbp.pl