  • 11. Data: 2003-12-20 14:56:36
    Temat: Re: Podatek od darmowego oprogramowania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    z kim zawarl te umowe? ^^ ?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2003-12-20 16:16:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003, WAM wrote:
    [...]
    >+ >się informacje że ulubiony monopolista :) (M$) sprzedaje "dużym"
    >+ >pakiety Office za wartość (w przeliczeniu na sztukę) 10% ceny
    >+ >rynkowej, a to że tenże zawarł z KK umowę
    >+ z kim zawarl te umowe? ^^ ?

    Kościołem Katolickim jako instytucją :)
    Gdzieś (.pecet ? .prawo ? widziałem komentarz [wtedy] że
    umowa przecież nie zabrania dalszej odsprzedaży :)
    (w prawie autorskim zresztą jest zakaz zakazywania "dalszego
    obrotu egzemplarzem").

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 13. Data: 2003-12-20 20:12:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Dec 2003 17:16:34 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Kościołem Katolickim jako instytucją :)
    Za duzo czytam .banki i nie moglem dojsc w jaki sposob MS zawarl umowe
    z karta kredytowa :)

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl