  • 1. Data: 2009-04-17 18:34:14
    Temat: Podatek dochodowy - zakup i sprzedaż mieszkania.
    Od: Yac <n...@n...pl>

    Witam,

    w 2007r. kupiłem mieszkanie (dla prostego rachunku) za 100tys zł. W 2008
    sprzedałem ze za 110tys zł. (nie byłem w nim zameldowany) Z tego co
    dowiadywałem się przy okazji zakupu na zeznaniu rocznym muszę uwzględnić
    różnicę i zapłacić od niej podatek. Czyli wychodzi, że zarobiłem 10 tys
    zł. Pytanie - czy mogę tą kwotę pomniejszyć o koszty poniesione przy
    zakupie i sprzedaży mieszkania? Mam tu na myśli opłatę notarialną,
    podatek od czynności cywilno prawnych (przy zakupie) - oraz prowizję
    biura nieruchomości (przy sprzedaży).

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-17 19:21:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yac wrote:
> [...]
    > zakupie i sprzedaży mieszkania? Mam tu na myśli opłatę notarialną,
    > podatek od czynności cywilno prawnych (przy zakupie) - oraz prowizję

    tak, ale do końca ci nie powiem co można, a czego nie można odliczyc.