  • 11. Data: 2004-07-26 08:43:54
    Temat: Re: Podatek a faktura vat
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "artur" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ce2fe4$9c$1@inews.gazeta.pl...
    > Podatnik opodatkowany tym podatkiem płaci go sam, z własnych środkó. Nie
    ma
    > mowy o przenoszeniu jego ciężaru na nabywcę. Tak samo jest np. z podatkiem
    od

    Jasne!
    Szczególnie przy lewiźnie:-(

    endrju weźmie od swojego pracodawcy 440 zł
    zgodzi się zapłacić z tego wystawcy faktury VAT ( ~72zł)

    A wystawca faktury nie dość, że ryzykuje grzywnę, to zapłaci fiskusowi
    jeszcze podatek dochodowy, nawet w wysokości ponad 400zł, choć wyliczył go
    na około 208 zł

    I wszyscy się cieszą. Wszyscy są uczciwi i praworządni:-(
    Kradną inni:-(

  • 12. Data: 2004-07-26 08:57:51
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    endrioo pisze:

    > Dzięki za wyczerpujące info.... Z grubsza by tak wychodziło... W zeszłym
    > roku jak brałem za wczasy płaciłem tylko za vat, więc stąd moje
    > niejasnosci...

    > Absolutnie nie oczekuję, że ktoś za mnie będzie dopłacał. W budzetowce nie
    > pracuje, ale socjal mamy ok i raczej wychodzi on z zyskow firmy, nie z
    > podatkow obywateli :-)

    To niejest grupa .oszustwa.podatki...

    A jak juz jestes oszustem, to mogles sobie sam fakture wystawic.

    Boguslaw

  • 13. Data: 2004-07-26 08:59:20
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    artur pisze:

    > IMO gość nie ma żadnych podstaw do pobrania 280 zł "z tytułu podatków"
    > [chyba że jest to prowizja za "załatwienie faktury ;)]

    Gosc powinied DOSTAC owe 1100 i wykonac usluge..

    reszta to oszustwa.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2004-07-26 09:24:36
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Gosc powinied DOSTAC owe 1100 i wykonac usluge..

    Biorąc pod uwagę, że dysputa została upubliczniona dość łatwo można
    odszukać, która kto kolonia.
    Bo za 1100 zł zbyt wiele ich nie ma

  • 15. Data: 2004-07-26 09:36:21
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > A jak juz jestes oszustem, to mogles sobie sam fakture wystawic.

    I nie "szmacić się" za (440-280) - podatek od 440, czyli za mniej niż 80zł

  • 16. Data: 2004-07-26 14:48:24
    Od: "Albosin" <a...@h...pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > odszukać, która kto kolonia.
    > Bo za 1100 zł zbyt wiele ich nie ma

    mało wiesz o cenach kolonii :-)

    Al

  • 17. Data: 2004-07-27 09:17:29
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 25-07-2004 21:39, Użytkownik endrioo napisał:

    > Absolutnie nie oczekuję, że ktoś za mnie będzie dopłacał. W budzetowce
    > nie pracuje, ale socjal mamy ok i raczej wychodzi on z zyskow firmy,
    > nie z podatkow obywateli :-)

    No niezupełnie. Dofinansowanie do wypoczynku dziecka jest zwolnione z
    podatku dochodowego więc obywatele też się dokładają.