  • 1. Data: 2002-07-02 07:26:00
    Temat: Podatek VAT od jednoosobowej dzialalnosci-gdzie odprowadzac?
    Od: "ARc'chie" <a...@s...pl>

    Witam,
    gdzie obecnie odprowadza się VAT od dzialalnosci jednoosobowej - do US
    przypisanego do siedziby firmy, czy do US zwiazanego z miejscem stalego
    zameldowania wlasciciela?
    Dzieki

    --
    ARc'chie

  • 2. Data: 2002-07-02 20:26:09
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@s...pl:

    > Witam,
    > gdzie obecnie odprowadza się VAT od dzialalnosci jednoosobowej - do US
    > przypisanego do siedziby firmy, czy do US zwiazanego z miejscem stalego
    > zameldowania wlasciciela?

    To zależy. Spójrz na swój wpis do ewidencji działalności gospodarczej i :
    -jedno miejsce wykonywania DG - wg. tego miejsca
    -conajmniej 2 miejsca prowadzenia DG leżące na terenie dwóch różnych US -
    według siedziby firmy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"