  • 11. Data: 2007-11-14 15:49:22
    Temat: Re: Pobieranie opłaty za udostępnianie treści w internecie - z całego świata - jak dokumentować?
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Boa pisze:
    > Jak zatem prowadzić tego typu transakcję, jeżeli nie mam możliwości otwarcia
    > kont "gospodarczych" w paypal/mb?

    A dlaczego nie mozesz ? W moneybookers jak najbardziej mozna, sprawdzone
    empirycznie. Podejrzewam ze w paypalu tez.

  • 12. Data: 2007-11-14 22:29:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 14 Nov 2007, Piotr Wojcicki wrote:

    > Jesli to ze kto inny otrzymuje pieniadze od klienta jest problemem,

    IMO problemem, który nam wylazł, jest określenie *roli* tegoż
    otrzymującego. Zlecenie? Średnio... to nie on podejmuje
    czynności, tylko klient.
    Hm.

    > to jak
    > rozwizac kwiestie firm obslugujacych karty kredytowe

    Może jednak droga którą opisał ajt jest właściwa... czyli wstawianie
    takiej firmy wyłącznie w "ścieżkę pieniedzy".
    ALE...
    Ale jak NA TĘ KARTĘ ktoś Ci będzie pieniądze WPŁACAŁ, to będzie
    raczej "związana z DG", co? ;)
    Szukałem sposobu opisania transakcji tak, aby było jak chciał
    Boa: żeby to konto miało charakter "osobisty", nie związany
    z DG. No i mi nie wychodzi.

    > czy przelewy
    > elektroniczne (mtransfer...) takie jak platnosci.pl, czy payu?
    > To tez jest problem ?

    Ja się pytam nie tyle czy "jest problem", tylko czy to konto jest
    (staje się z okazji transakcji) "związane z DG" :)
    Nie wiem dlaczego Boa rzekł, że "nie da się założyć konta DG",
    skoro dla mBanku to prawdą nie było.
    Niemniej próbowałem rozwiazać łamigłówkę dla przypadku, JAKBY
    faktycznie się nie dało.
    Wynik... marny :)

    pzdr, Gotfryd