  • 1. Data: 2004-01-13 09:45:19
    Temat: Platnik - nie moge sciagnac - prosba
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    Czy ktos moglby wystawic na ftp lub www sciagnieta juz nowa wersje platnika?
    Mam problem ze sciagnieciem zarowno z Gdyni (Prokom) jak z Wroclawia. Inne
    miejsca do sciagniecia zostaly usuniete ze strony ZUS-u.

    Z gory dziekuje
    Michal Z.

  • 2. Data: 2004-01-13 10:36:58
    Temat: Re: Platnik - nie moge sciagnac - prosba
    Od: "Marcin" <m...@t...pl>

    http://www.gallux.com/place.htm

  • 3. Data: 2004-01-13 13:14:13
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Nie musisz ściągać,w oddziałach ZUS w całej Polsce już są dostepne
    bezpłatne płyty z nowym Płatnikiem

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-13 13:20:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    > Nie musisz ściągać,w oddziałach ZUS w całej Polsce już są dostepne
    > bezpłatne płyty z nowym Płatnikiem

    Już? Spójrz w kalendarz...

    --
    Best regards,