  • 1. Data: 2003-09-19 13:03:14
    Temat: Platnik
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    1. W kodach swiadczenia/przerwy dodano nowe kody "wyrównania" - niestety
    nadal podaje się tam jedynie dzien i miesiąc w opisie absencji, co skutkuje
    tym że nie można zrobić wyrównania w lutym 2004 za miesiąc październik 2003.
    Płatnik generuje błędy weryfikacji.

    2. ta sama uwaga dotyczy zasilków za grudzien 2003 wyplaconych w styczniu
    2004

    3. Mamy mozliwosc archiwizowania jedynie zastawów. Jezeli zestaw zawiera
    zbyt duzo dokumentow, nie ma mmozliwosci archiwizacji

    4. gdy moja baza sql przekroczyla pojemnosc 140 MB zaczely pojawiac sie
    blizej nieokreslone bledy MSDE. Wprawdzie mam jeszce cala baze - ale nie
    wiem jak dlugo jeszcze

    5. Kartoteka ubezpieczonych nadal nie zawiera tytulu ubezpieczenia, co
    bardzo wydluza proces tworzenia dokumentu

    6. Przy tworzeniu dokumentow z wieloma ubezpieczonymi (RCA,RSA) gdy
    wybieramy ubezpieczonych platnik tworzy tyle okienek MDI ile
    ubezpieczonych - ten pomysl uwazam za calkowicie chybiony.

    Atomek

  • 2. Data: 2003-09-20 17:35:50
    Temat: Re: Platnik
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    Fajnie, że o tym piszesz, będzie wiadomo co nas czeka w przyszłości. Ale mam
    pytanie: Co robisz w roku 2004? Czy to tylko kwestia sprawdzenia programu?
    > 3. Mamy mozliwosc archiwizowania jedynie zastawów. Jezeli zestaw zawiera
    > zbyt duzo dokumentow, nie ma mmozliwosci archiwizacji
    To znaczy? Wywala jakis błąd czy po prostu nie da się tego zrobić?

    > 4. gdy moja baza sql przekroczyla pojemnosc 140 MB zaczely pojawiac sie
    > blizej nieokreslone bledy MSDE. Wprawdzie mam jeszce cala baze - ale nie
    > wiem jak dlugo jeszcze
    Ile masz płatników lub ubezpieczonych, że osiągnąłes taki rozmiar bazy?

    > 5. Kartoteka ubezpieczonych nadal nie zawiera tytulu ubezpieczenia, co
    > bardzo wydluza proces tworzenia dokumentu
    poprawią w następnej wersji :-)

    > 6. Przy tworzeniu dokumentow z wieloma ubezpieczonymi (RCA,RSA) gdy
    > wybieramy ubezpieczonych platnik tworzy tyle okienek MDI ile
    > ubezpieczonych - ten pomysl uwazam za calkowicie chybiony.
    Ja też. Spróbuj zaznaczyć wszystkie spośród 200 dokumentów i potem jeszcze
    te 200 osób wypełnić w ciągu jednego dnia.
    A przy okazji jeżeli takie badania programu prowadzisz to może już znalazłes
    sposób na :
    1. Skopiowanie programu. Niestety musze to zrobić bo muszę przeinstalować
    windows. Co skopiować i jak potem odzyskać?
    2. Wczytać zestaw w którym mam dokumenty kilku płatników tak, żeby po jednym
    wczytaniu były wczytane dla wszystkich płatników.
    Poroniona sprawa z tym wczytywaniem. Mam komputer, na którym w jednym
    zestawie program płacowy wyrzuca dane dla 13 płatników. I teraz muszę 13
    razy robić wczytywanie, weryfikacje, zestaw itd. Paranoja. 3 godz. minimum.
    A w poprzedniej wersji za 15 min. było zrobione

    --
    PawełJ
    któremu przestaje podobać się płatnik 5.coś tam

  • 3. Data: 2003-09-22 07:33:42
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > To znaczy? Wywala jakis błąd czy po prostu nie da się tego zrobić?
    ==============
    Pojawiaja sie dwa komunikaty: pierwszy pochodzi od platnika, że "pole" jest
    zbyt duze, drugi chyba z msde jakis "string truncated"

    ======== 180 płatników, ubezpieczonych nie liczyłem

> [...]
    > 1. Skopiowanie programu. Niestety musze to zrobić bo muszę przeinstalować
    > windows. Co skopiować i jak potem odzyskać?
    =============
    najlepij skopiowac caly katalog z baza, np. 'Program files/Microsoft SQL
    server/Mssql$platnik' potem na nowym komputerze zainstalowac od nowa
    platnika nadac serwerowi i bazie taka sama nazwe ja poprzednio i na powrot
    przekopiowac katalog z baza

    > 2. Wczytać zestaw w którym mam dokumenty kilku płatników tak, żeby po
    jednym
    > wczytaniu były wczytane dla wszystkich płatników.
    ===============
    NIE WIEM. Też mnie to meczy. Probowalem wykonac najpierw zasilanie inicjalne
    a potem wykonac tworz kopie dokumentu, ale to zajmuje jeszcze wiecej czasu.
    No i robi sie balagan.

> [...]
    minimum.
    > A w poprzedniej wersji za 15 min. było zrobione

    ================
    1. No i dobija mnie ta ciagla weryfikacja.
    2. I wklepywanie hasla do privkey przy kazdym platniku
    3. I to ze za kazdym razem opieprza mnie ze nie mam waznego certyfikatu.
    (certyfikatu klienta biura) W zasadzie juz uodpornilem sie na ten
    kompunikat, jak skonczy sie moj wlasny certyfikat- nawet tego nie zauwaze.
    To samo dotyczy stawki na ubezpieczenie wypadkowe. podczas wysylania
    informuje mnie ze sa bledy no i nie wiem czy to tylko wypadkowe czy sa
    jeszcze jakies inne. wiec wracam do tych dokumentow i sprawdzam jeszcze raz.
    Oczywiscie okazuje sie ze to tylko wypadkowe dokumenty sa juz 10 razy
    zweryfikowane, wysylam, a on weryfikuje i apjat to samo. szlag mnie trafia.

    Atomek

  • 4. Data: 2003-09-22 19:26:36
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > ======== 180 płatników, ubezpieczonych nie liczyłem
    Współczuję ci szczerze
> [...]
    inicjalne
    > a potem wykonac tworz kopie dokumentu, ale to zajmuje jeszcze wiecej
    Też coś tak kombinowałem ale ogólnie to nie ma sposobu.
    > To samo dotyczy stawki na ubezpieczenie wypadkowe. podczas wysylania
    > informuje mnie ze sa bledy no i nie wiem czy to tylko wypadkowe czy sa
    A masz wpisane wypadkowe w rejestrze płatników? Tam jest takie pole trzeba
    podać wartość i wtedy będzie ok.

    Dzięki za info

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2003-09-23 09:46:32
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > A masz wpisane wypadkowe w rejestrze płatników? Tam jest takie pole trzeba
    > podać wartość i wtedy będzie ok.

    ==========================
    Jasne ze mam. w mojej firmie mam stawke 1.93 a klienci maja inne stawki - no
    i buntuje sie

    Łączę pozdrowienia Tomasz Adamczyk
    l...@l...com.pl
    ===============================

  • 6. Data: 2003-09-23 17:06:10
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    > ==========================
    > Jasne ze mam. w mojej firmie mam stawke 1.93 a klienci maja inne stawki -
    no
    > i buntuje sie
    Ale każdy z klientów - płatników ma wprowadzoną swoją stawkę? Bo rozumiem że
    masz dla każdego osobny rejestr płatnika. I tam powinieneś miec ustawiena
    wypadkowego. U mnie to pomogło. No ale ja jak na razie mam max 14 płarników.
    i dzie bez problemu.

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2003-09-23 18:26:22
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > masz dla każdego osobny rejestr płatnika. I tam powinieneś miec ustawiena
    > wypadkowego. U mnie to pomogło. No ale ja jak na razie mam max 14

    dzieki, zgadza sie. Gdy wszystkim pouzupelnialem - juz sie nie buntuje

    Atomek