  • 1. Data: 2007-04-23 18:56:34
    Temat: Pity 2006 z gazeta.pl a skladka na zdrowotne w DG
    Od: j...@n...org.inv

    W programie PITy 2006 z gazeta.pl jest napisane ze przedsiebiorca
    oplacajacy w zwyklym terminie skladki zdrowotne moze odliczyc od podatku
    1721 zł z groszami - mam nadizeje ze ten program jest aktulany, an
    rozliczenie pita za 2006 skladane w roku 2007. Tymczasem to była kwota z
    zeszłego roku. W tym roku wyliczyłem 1793,98 zł , a tu
    http://www.pit.pl/pages/i/292.php
    jest 1794 zł.
    Ja odliczam 1793,98 - dobrze robie?
    Czy ten program jest aktualny w innych sprawach?

  • 2. Data: 2007-04-23 19:38:59
    Temat: Re: Pity 2006 z gazeta.pl a skladka na zdrowotne w DG
    Od: "quroek <q...@p...pl>" <q...@i...po>

    co to znaczy terminowo? czy jesliu nie bylo terminowo to czy cos sie stanie?

    m.

  • 3. Data: 2007-04-23 21:31:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Apr 2007, quroek <q...@p...pl> wrote:

    > co to znaczy terminowo? czy jesliu nie bylo terminowo to czy cos sie stanie?

    Kwota może być inna.
    Przecież liczy się składki ZAPŁACONE, więc jak ktoś listopadowej nie
    zapłacił w grudniu...

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-04-24 07:42:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

    > Kwota może być inna.

    Ano.

    > Przecież liczy się składki ZAPŁACONE, więc jak ktoś listopadowej nie
    > zapłacił w grudniu...

    Albo płacił /przedterminowo/ za grudzień w grudniu ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]