  • 1. Data: 2004-03-22 13:19:01
    Temat: Pit5_poz 29 (składka zdrowotna)
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl>

    Mam pytanie o PIT 5L. W miejscu podania składek na zdrowotna(poz.29) wpisuje
    sie składka zdrowotną opłacona (czyli 8,25%), czy ta ktora moge odliczyc
    7,75 %.

    dzieki za pomoc
    Aśka

  • 2. Data: 2004-03-22 18:40:56
    Temat: Re: Pit5_poz 29 (składka zdrowotna)
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym *Asia Kopiczyńska* napisał(a):
    > Mam pytanie o PIT 5L. W miejscu podania składek na zdrowotna(poz.29)
    > wpisuje sie składka zdrowotną opłacona (czyli 8,25%), czy ta ktora moge
    > odliczyc 7,75 %.

    Do odliczenia czyli 7,75

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-03-23 08:02:06
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie o PIT 5L. W miejscu podania składek na zdrowotna(poz.29)
    wpisuje
    > sie składka zdrowotną opłacona (czyli 8,25%), czy ta ktora moge odliczyc
    > 7,75 %.

    Poz. 29 to chyba ja mam jakiegoś innego PITa u mnie jest to 48 albo coś w
    tych okolicach.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-03-23 08:14:11
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Mariusz napisał(a):
    > Poz. 29 to chyba ja mam jakiegoś innego PITa u mnie jest to 48 albo coś w
    > tych okolicach.

    Wywal tego PIT-a.Pewnie masz na myśli PIT-5 bez L

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"

  • 5. Data: 2004-03-23 08:17:58
    Od: buźka<p...@p...fm>

    > Poz. 29 to chyba ja mam jakiegoś innego PITa u mnie jest to 48
    albo coś w
    > tych okolicach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    U Ciebie to jest PIT-5, a koleżanka mówi o PIT - 5L:)
    Pozdrowienia

    -> http://usenet.pomocprawna.info