  • 1. Data: 2002-02-10 12:48:32
    Temat: Pit 4 - ubezpieczenie zdrowotne pracownika czy tak jak w poprzednim roku?
    Od: "Radosław Celuch" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,
    Mam pytanie odnośnie ubezpieczenia zdrowotnego za pracownika. Czy w roku
    2002 jest tak jak w poprzednim tz. do wysokości podatku. Zatrudniam
    pracownika na 1/4 etatu nie płacę zatem zaliczki na podatek dochodowy, ale
    czy muszę płacić zdrowotne za pracownika tj. 11,97

  • 2. Data: 2002-02-10 14:11:13
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Radosław Celuch" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a45qch$6bn$1@news.onet.pl...
> [...]
    dochodowy, ale
    > czy muszę płacić zdrowotne za pracownika tj. 11,97

    Witam
    Nie musisz płacić ( właściwie potrącać ) zdrowotnego jeśli nie starcza
    zaliczki na podatek.
    Artykuł zmienił miejsce w ustawie zdrowotnej - art.22a
    Ryszard