  • 1. Data: 2002-04-23 21:35:55
    Temat: Pit 37, pozycja F3
    Od: Tomasz <p...@t...na.news.pl>

    Mam pytanie, czy w tej pozycji moga być umowy o dzieło "50%" - z
    przekazaniem praw autorskich itp.

    Ponieważ część PIT 8b ktore otrzymałem ma w tej pozycji wartości z kosztem
    uzyskania 20%, część z kosztem uzyskania 50% (te które dotyczyły dzieła z
    prawami autorskimi)
    W PIT 37 mozna spokojnie te pozycje zsumować?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz

  • 2. Data: 2002-04-24 21:02:59
    Temat: Re: Pit 37, pozycja F3
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2002, Tomasz wrote:

> [...]
    >+ uzyskania 20%, część z kosztem uzyskania 50% (te które dotyczyły dzieła z

    Nie mam zdrowia szukać (niedospałem i mam dość) ale AFAIR to UoD
    "autorskie" są wpisywane w innym miejscu - tam gdzie są "prawa".
    Na obu PITach !

    Pozdrowienia, Gotfryd