  • 1. Data: 2009-02-19 09:42:54
    Temat: Pit-37 a Pit-8c
    Od: vrinx <a...@g...com>

    Jeszcze wczoraj kompletowałem pit-37 wspólnie z małżonką a tu dzisiaj
    przeszedł pit-8c od spółdzielni mieszkaniowej. W zeszłym roku płaciłem
    ok 2500 zł za ekspertyze budowlaną i mykologiczną na co mam faktury...
    po czasie spółdzielni oddała mi te koszty i teraz wysyła mi PIT-8c....
    i teraz czy moge te przychody i koszty (w sumie wyjdzie na zero) ująć
    gdzieś w PIT-37? cZy musze wypłęniać pit-36?

  • 2. Data: 2009-02-19 14:25:58
    Temat: Re: Pit-37 a Pit-8c
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    vrinx wrote:
> [...]
    > i teraz czy moge te przychody i koszty (w sumie wyjdzie na zero) ująć
    > gdzieś w PIT-37? cZy musze wypłęniać pit-36?

    formalnie powinno byc pit-36 w rubryce inne.
    Ale jak tak zrobilem, to mnie baba w US opieprzyła i kazała wpisać to na
    pit-37.
    Możesz zrobić mniej lub bardziej formalnie, cyferki w obu przypadkach i
    tak będą identyczne.