  • 1. Data: 2003-12-18 17:15:05
    Temat: Pit 11 i składki zdrowotne
    Od: "Dana" <d...@o...pl>

    Witam.

    Czy ktoś z Was orientuje się co nalezy wpisać w polach 68,69 i 70 pit-11.?
    Chodzi mi konkretnie o różnicę pól "pobrane i podlegające odliczeniu" i
    "faktycznie odliczone"
    Po telefonie do US - nikt mi nie był w stanie udzielic informacji po co
    wprowadzono trzy pola zamiast dwóch i kiedy moga się one róźnić

    Pzdr

    Dana

  • 2. Data: 2003-12-21 17:44:45
    Temat: Re: Pit 11 i składki zdrowotne
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > Po telefonie do US - nikt mi nie był w stanie udzielic informacji po co
    > wprowadzono trzy pola zamiast dwóch i kiedy moga się one róźnić

    ja wpisuje tak

    1. w pole podlegajace odliczenieu (w domysle od podatku) zawsze wpisuje
    7.75% bez wzgledu na to ile odliczam
    2. w pole pobrane wpisuje skladki potracone pracownikowi, te od podatku i te
    od dochodu np 8%
    3. w pole faktycznie odliczone wpisuje zawsze to co potracilem z podatku
    zwykle 7.75%
    Atomek