  • 11. Data: 2009-11-11 11:45:43
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Klaudia wrote:

    > Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :-) Już wszystko zostało obliczone i
    > zapłacone.

    Tak z ciekawości:
    ile wpłaciłaś? 75 czy 71

  • 12. Data: 2009-11-11 11:50:09
    Od: Klaudia <c...@w...pl>

    > Tak z ciekawości:
    > ile wpłaciłaś? 75 czy 71

    Nie ja tylko znajoma :-P A wpłaciła 75 zł :-)

  • 13. Data: 2009-11-11 12:00:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Klaudia wrote:

    > Nie ja tylko znajoma :-P A wpłaciła 75 zł :-)

    Tak podejrzewałem, że do Ordynacji i cennika poczty zajrzećsię nie będzie
    chciało :-)

  • 14. Data: 2009-11-11 12:04:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Przecież masz internet... <http://tinyurl.com/ya5p3kk> ;P

    Wiesz...trzeba sprawdzić dwie pozycje, bo o ile dobrze pamiętam
    chodzi o dopłatę do listu poleconego, więc trzeba znać cenę zwykłej
    przesyłki.
    Mnożenie przez 3 pominę. Myślałem, że ktoś napisze od razu, ze do
    kwoty odsetek sześć z groszami odsetek się nie płaci.
    Klaudii (czy tam znajomej) byłoby łatwiej, a tak ma bidulka
    nadpłatę :-0

  • 15. Data: 2009-11-11 12:10:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    cef pisze:

    > Myślałem, że ktoś napisze od razu, ze do
    > kwoty odsetek sześć z groszami odsetek się nie płaci.
    > Klaudii (czy tam znajomej) byłoby łatwiej, a tak ma bidulka
    > nadpłatę :-0

    Nic to. Przyjdzie następny list (ZPO), pójdzie sobie na pocztę i
    przeczyta, że pieniądze zwrócono pocztą - po potrąceniu oczywiście
    stosownej opłaty. :)

    --
    spp

  • 16. Data: 2009-11-11 12:30:53
    Od: Klaudia <c...@w...pl>

    > Tak podejrzewałem, że do Ordynacji i cennika poczty zajrzećsię nie
    > będzie chciało :-)

    A po co tam zaglądać skoro zapłacone było przelewem z banku na konto
    urzędu? :-P

  • 17. Data: 2009-11-11 13:08:28
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Klaudia pisze:

    > A po co tam zaglądać skoro zapłacone było przelewem z banku na konto
    > urzędu? :-P

    Po to żeby sprawdzić, jaką kwotę muszą przekroczyć odsetki, by trzeba
    było je w ogóle płacić. Wylicza się to w sposób podany w Ordynacji, na
    podstawie jednej z pozycji cennika pocztowego :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 18. Data: 2009-11-11 13:12:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Klaudia wrote:

    > A po co tam zaglądać skoro zapłacone było przelewem z banku na konto
    > urzędu? :-P

    Po to, żeby zapłacić poprawną kwotę?
    Na dodatek mniejszą o 4 zł.

  • 19. Data: 2009-11-11 21:16:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 Nov 2009 12:19:15 +0100, cef napisał(a):
    > A ile kosztuje teraz ten list?

    Tu przynajmniej to dotyczyło konkretnych pieniędzy :)
    Kiedyś robiliśmy darowiznę samochodu - moi rodzice dla mnie i mojej siostry.
    Wszystko w ramach kwot zwolnionych (wtedy jeszcze był podatek od darowizn
    w najbliższej rodzinie)...
    Po jakimś czasie pod ten sam jeden adres przyszło bodajże 6 poleconych ZPO,
    w tym 4 dotyczące innej kombinacji (ojciec-syn, ojciec-córka itd.) i jeszcze
    jakieś dwa dodatkowe. Nawet nie chciało mi się liczyć ile to kosztowało :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944