  • 1. Data: 2002-04-29 14:18:41
    Temat: Pilne - rozliczanie sie z żoną
    Od: "Ulkesh" <u...@g...pl>

    Jesli rozliczam sie za ubiegly rok z zona ale ona tylko studiuje, i nigdy
    nie pracowala (ale jest na moim wylacznym utrzymaniu) to czy musi ona
    zglosic ten fakt w swoim urzedzie skarbowym? (bo ja zameldowany jestem w
    innym miescie)
    Dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    U.

  • 2. Data: 2002-05-03 20:31:10
    Temat: Re: Pilne - rozliczanie sie z żoną
    Od: "Ulkesh" <u...@g...pl>

    Dzieki za maaaaaaaaaaaaaaase odpowiedzi......jestescie zajebisci! ;[

  • 3. Data: 2002-05-08 19:33:31
    Od: s...@p...fm (SIAR'ka)

    Hello Ulkesh,

> [...]
    U> nie pracowala (ale jest na moim wylacznym utrzymaniu) to czy musi ona
    U> zglosic ten fakt w swoim urzedzie skarbowym? (bo ja zameldowany jestem w

    Nie slyszalem o takim obowiazku, jednak nie zaszkodzi powiadomic o tym
    US pod ktorego wlasciwosc miejscowa podlega Twoja zona.

    Rozmowy telefoniczne tansze nawet o 84%... bez komplikacji!
    >>> http://link.interia.pl/f15b0