  • 31. Data: 2011-05-03 07:43:24
    Temat: Re: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.05.2011 00:32, witek pisze:

    > pieczatke to sobie moze wyrobic szkoła, nawet w gumce do ołowka
    >
    > okrągłą pieczęć (tą kretyńską metalową co się tak kiepsko odbija)
    > dostali odgórnie (jeśli w ogóle to jest szkoła).

    Poza okrągłą, stempluje się świadectwa również ,,firmówką''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2011-05-03 08:07:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-02 15:27, Liwiusz pisze:
    > A gdybyś zrobienie tej pieczątki zamówił w okienku 2 na poczcie, a potem
    > z tą pieczątką odebrał paczkę w okienku 1, to też byłoby ok? ;)
    Albo lepiej: co by było, gdybyś taką pieczątkę złożył sobie na oczach
    panienki z okienka, z zestawu do budowy pieczątek (mam na myśli zestaw
    literek, które wciska się w podstawę pieczątki) kupiony w kiosku obok ;-)

    PS: Na mojej poczcie też są takie absurdy - nie chcieli wydać paczki
    "firmowej" bez pieczątki.
    Maciek

  • 33. Data: 2011-05-03 08:08:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Wolałbym nie. Paczka była ważna i potrzebna, a szef był na pielgrzymce w
    > Ziemi Świętej. Po 2 tygodniach Poczta Polska by paczkę odesłała, a
    > kontrahent by nas uznał za ciulów.
    > Więc suma sumarum to pozytywnie, że piecząteczka zadziałała.
    Problem by był, gdyby piecząteczka fizycznie nie istniała, jak w mojej
    DG przez pierwsze 2 lata.

    Maciek

  • 34. Data: 2011-05-03 08:12:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.05.2011 10:08, Maciek pisze:
    > Problem by był, gdyby piecząteczka fizycznie nie istniała, jak w mojej
    > DG przez pierwsze 2 lata.

    No to wtedy trzeba by było czekać na szefa, ryzykować, że miną 2
    tygodnie i poczta odeśle paczkę i w ogóle mieć masę problemów z brakiem
    rzeczy z paczki oraz wściekłym kontrahentem.

    Mi się akurat takie działanie PP bardzo podoba, bo wykonanie ich
    hakuna-matata jest całkiem tanie, wygodne i jedynie co, że syn szefa nie
    pomyślał od razu o zabraniu sztempelka, to dwa wyjazdy na pocztę wyszły.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2011-05-03 10:58:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > No to wtedy trzeba by było czekać na szefa, ryzykować, że miną 2
    > tygodnie i poczta odeśle paczkę i w ogóle mieć masę problemów z brakiem
    > rzeczy z paczki oraz wściekłym kontrahentem.
    Problem szefa, że nie zostawił pisemnego upoważnienia dla syna, czy
    jakiegoś pracownika.

    > Mi się akurat takie działanie PP bardzo podoba, bo wykonanie ich
    > hakuna-matata jest całkiem tanie, wygodne i jedynie co, że syn szefa nie
    > pomyślał od razu o zabraniu sztempelka, to dwa wyjazdy na pocztę wyszły.
    A mi nie, bo okazuje się, że byle łepek z byle pieczątką jest w stanie
    odebrać moją paczkę.

    Maciek

  • 36. Data: 2011-05-03 13:24:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.05.2011 12:58, Maciek pisze:
    > Problem szefa, że nie zostawił pisemnego upoważnienia dla syna, czy
    > jakiegoś pracownika.

    Nie, problem mój, bo ja zamawiałem paczkę i ja ją potrzebowałem.

    > A mi nie, bo okazuje się, że byle łepek z byle pieczątką jest w stanie
    > odebrać moją paczkę.

    A ile razy tak ci się zdarzyło? Bo gościu jest legitymowany i spisywany
    jest numer jego DO i pobierany podpis. Więc można dość łatwo namierzyć
    złodzieja.

    Za to myślenie o lataniu do notariusza i udzielaniu pełnomocnictw czyni
    świat chorym... Jak się firma zajmuje obrotem masowym paczkami, to
    można, ale jak przychodzi 1 paczka na rok, to wersja z pieczątką jest
    megastycznie przyjemna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2011-05-03 23:52:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > A ile razy tak ci się zdarzyło? Bo gościu jest legitymowany i spisywany
    > jest numer jego DO i pobierany podpis. Więc można dość łatwo namierzyć
    > złodzieja.
    No to na cholerę mu jeszcze pieczątka??? :->

    Maciek

  • 38. Data: 2011-05-04 05:57:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2011 01:52, Maciek pisze:
    > No to na cholerę mu jeszcze pieczątka??? :->

    Bo łatwiej zapobiegać niż leczyć?
    Zawsze to eliminuje gościa, co przyszedł z ulicy i se wziął paczkę, bo
    jest psychicznie chory.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2011-05-04 07:06:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Bo łatwiej zapobiegać niż leczyć?
    > Zawsze to eliminuje gościa, co przyszedł z ulicy i se wziął paczkę, bo
    > jest psychicznie chory.
    A awizo do takiego odsiania nie wystarczy?
    Maciek

  • 40. Data: 2011-05-04 07:12:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 04 May 2011 07:57:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

    >Zawsze to eliminuje gościa, co przyszedł z ulicy i se wziął paczkę, bo
    >jest psychicznie chory.

    O, wypraszam sobie :-)
    Ostatnio dostałem paczkę w zamian za awizo, bez pieczątki i bez d.o.
    Ale to pewnie dlatego, żem miły facet i wzbudzam zaufanie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski