  • 1. Data: 2004-10-14 10:44:35
    Temat: PayPal a sprawa polska...
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Czy mozna jakos uzywac konta w PayPal w Polsce? Bo jak na razie nie daja
    takiej mozliwosci...

    Dzieki, Marek.

  • 2. Data: 2004-10-14 10:47:48
    Temat: Re: PayPal a sprawa polska...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik m...@W...gazeta.pl napisał:
    > Witam.
    >
    > Czy mozna jakos uzywac konta w PayPal w Polsce? Bo jak na razie nie daja
    > takiej mozliwosci...

    Nie można. Chyba że załatwisz sobi karte płatniczą za ganicą.
    PayPal rozpoznaje kraj po numerze karty i polskich nie akceptuje.

    W dającej sie przewidziec przyszłości nie zamierzają objąc obsługa
    Polski - to informacja z pierwszej reki.
    A obsługuja np. Wietnam. Czechy, Słowację i Węgry chyba tez. Polski nie
    lubią bo nie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-10-14 10:52:48
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Dzieki za informacje.

    Moge poza PayPal dostac karte, na ktora beda przelewac kase - wtedy moge w
    polskich bankomatach wyplacac? Jakie sa prowizje?

    Moge tez otrzymac czek poczta - ale tam podaje tylko imie, nazwisko i adres.
    Czek jest w $. Gdzie go moge zrealizowac?

    M.

  • 4. Data: 2004-10-14 22:05:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Maddy wrote:
    [...]
    > + W dającej sie przewidziec przyszłości nie zamierzają objąc obsługa Polski

    Może *jak planowali* przyszłość to brali pod uwagę "stan prawny".
    No a BYŁ (do października 2003) na poziomie republiki bananowej
    (owszem, naraziłem się na paru grupach pisząc w 2002/2003 że
    "u nas nie wolno kupować na kartę" :>).

    > + A obsługuja np. Wietnam. Czechy, Słowację i Węgry chyba tez. Polski nie lubią
    > + bo nie.

    Ciekawe od kiedy taki np. Wietnam ma egzekucję niepotwierdzonej
    transakcji w gestii banku....
    Bo u nas to już od X.2003 jest ;> !

    A wcześniej to klient musiał użerać się ze sprzedawcą.
    Przetłumaczę zaraz na polski: a sprzedawca z "nieznanym klientem",
    a nie z bankiem :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-10-15 06:04:18
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > W dającej sie przewidziec przyszłości nie zamierzają objąc obsługa
    > Polski - to informacja z pierwszej reki.
    > A obsługuja np. Wietnam. Czechy, Słowację i Węgry chyba tez. Polski nie
    > lubią bo nie.

    Google już wszedł do Polski pełną parą :) można sprzedawać reklamy na swoich
    stronach przez Google i kupować reklamy na innych - też przez system Google.

    Więc sądzę, że PayPal się zreflektuje na czas i wprowadzi normalne zasady
    dla Polaków :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )