  • 1. Data: 2004-06-21 12:04:59
    Temat: Papierosy handel-czy potrzebne zezwolenie?
    Od: "Marcin" <o...@o...pl>

    Czy uruchamiając punkt sprzedaży półhurtowej papierosów potrzebuję jakieś
    dodatkowe zezwolenie, jak to jest na dzień dzisiejszy? Może ktoś podrzuci
    jakiś link do strony na temat, czy napisze jeżeli takie zezwolenie jest
    potrzebne gdzie dokonać formalności?
    P.S.
    Szukałem w archiwmu, ale za bardzo nic nie znalazłem. Jedynie na temat był
    tekst z 2000roku...

  • 2. Data: 2004-06-21 14:04:36
    Temat: Re: Papierosy handel-czy potrzebne zezwolenie?
    Od: "Tomasz P" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > P.S.
    > Szukałem w archiwmu, ale za bardzo nic nie znalazłem. Jedynie na temat był

    Nie trzeba zadnej koncesji ani zezwolenia...mozna prowadzic sprzedaz wyrobow
    tytoniowych i hurtowo i detalicznie jedynie punkt sprzedazy musi spelniac
    wymogi okreslone w przepisach o bhp i ppoz a takze
    sanepidowskie...Oczywiscie sprzedaz wyrobow tytoniowych powinna sie
    ograniczac tylko i wylacznie do wyrobow akcyzowych czyli z zaplacona akcyza
    czego dowodem jest banderola..
    pozdrawiam