  • 1. Data: 2002-12-11 13:22:18
    Temat: ----- PODATEK od ustawowych odsetek? -------
    Od: "PUP BRZESKO" <x...@x...pl>

    Witam serdecznie

    Pracodawca (prywaciarz) "zapomniał" wypłacić mi za nadgodziny.
    Po okresie 6-u m-cy pracy upomniałem się o należne pieniądze - nadgodziny z
    ostatnich 6-u m-cy.
    Po wielkich ale, stojąc w obliczu nieuchronnych konsekwencji prawnych
    łaskawie uznał pracę w godzinach nadliczbowych i zobowiązał się do wyplaty
    zaległości płatniczych wraz z ustawowymi odsetkami.

    Pytanie zasadnicze:
    Czy od ustawowych odsetek za nadgodziny odprowadza się jakikolwiek podatek i
    ewentualnie kto go odprowadza?
    Inaczej, czy mam się podzielić moją krwawicą z Urzędem Skarbowym?

  • 2. Data: 2002-12-11 13:43:09
    Temat: Re: ----- PODATEK od ustawowych odsetek? -------
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "PUP BRZESKO" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewentualnie kto go odprowadza?
    > Inaczej, czy mam się podzielić moją krwawicą z Urzędem Skarbowym?
    nie, od odsetek nie ma podatku,nikt tego nie umieszcza na PIT-cie na
    przyklad
    magda