  • 1. Data: 2004-07-02 10:50:16
    Temat: PŁATNIK A XP
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Czy ktoś ma zainstalowanego płatnika na windowsie XP?
    I ma problemy z drukowaniem. Albo miał (lepiej)?
    Jeżeli tak to proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-07-02 11:26:07
    Temat: Re: PŁATNIK A XP
    Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    ja pracuje na XP i Płatniku i nie mam żadnych problemów z drukowaniem

  • 3. Data: 2004-07-02 12:33:13
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Dokładnie chodzi mi o Płatnika do list płac i przy drukowaniu właśnie list
    płac.

  • 4. Data: 2004-07-02 18:04:52
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnie chodzi mi o Płatnika do list płac i przy drukowaniu właśnie list
    > płac.

    A co to jest za Płatnik, który drukuje listy płac?
    Bo mnie na myśl przychodzi jedynie Płatnik ZUS-u, ale nie widzę tam
    możliwości drukowania listy płac...

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 5. Data: 2004-07-02 18:25:08
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Dokładnie chodzi mi o Płatnika do list płac i przy drukowaniu właśnie list
    > płac.
    Siedze przy płatniku codziennie ale nigdy nie udało mi się wydrukować żadnej
    listy płac.
    Może twój problem jest w tym że ten program nie ma takiej funkcji?
    Npaisz dokładnie co chcesz drukować, na jakiej drukarce i jakie są objawy bo
    wierz mi, że ten program różne cuda wyprawia.

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2004-07-03 05:52:16
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 2 lip o godzinie 14:33, na pl.soc.prawo.podatki, Alter Native
    napisał(a):

    > Dokładnie chodzi mi o Płatnika do list płac i przy drukowaniu właśnie list
    > płac.

    Od kiedy to /Płatnik/ obsługuje kadry i płace?? :D
    W _powszechnie_ stosowanym obiegu, Płatnik do aplikacja wspomagająca
    elektroniczną wymianę dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych z ZUSem.

    Następnym razem uściśl o jaki program chodzi, producenta, stronę domową itp
    - bo Płatnik to...........Płatnik z Prokomu - i tyle.

    Ponadto, odpisuj pod cytowaną treścią posta osoby która odpowiedziała na
    Twój post, zadeklaruj odpowiedni charset, tnij zbędne treśći w cytowanym
    poście, itd.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-07-03 15:14:26
    Od: "brzdac" <q...@g...pl>

    niejednemy psu na imie Burek
    firma ADAD z Lodzi od kilku lat (zanim jeszcze powstal "Placznik" prokomu)
    sprzedaje Platnika do rozliczania plac (wersja dosowa), byc moze problem
    wynika wlasnie z "dosowosci" programu

  • 8. Data: 2004-07-03 17:15:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 3. lipca 2004 17:14 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane brzdac:

    > niejednemy psu na imie Burek
    > firma ADAD z Lodzi od kilku lat (zanim jeszcze powstal "Placznik" prokomu)
    > sprzedaje Platnika do rozliczania plac

    Ale pytający nie pisał z W-wy, więc skąd mogliśmy wiedzieć?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 9. Data: 2004-07-05 08:09:39
    Od: "Alter Native" <c...@t...pl>

    Dokładnie o to chodzi. Wprawdzie nie wiem czy mi możesz pomóc, ale chyba
    jesteś jedyną osobą, do której mogę się zwrócić.
    Program ten, drukując listę płac, nie zapełnia całej strony (A4), tylko
    przenosi część, np 3 ostatnie linijki, na drugą kartkę, przez co cały wydruk
    jest mało czytelny.
    Jak wiesz jak to poprawić to odpisz. Chyba problem tkwi w odpowiednim
    ustawieniu ilości wierszy na stronie, ale nie wiem jak to zmienić.
    Pozdro

  • 10. Data: 2004-07-05 17:30:06
    Od: "brzdac" <q...@g...pl>

    OK, postaram sie znalezc (musze pogrzebac w archiwum)

    tak z pamieci to Ci powiem ze chyba trzeba wejsc do plikow konfiguracyjnych
    drukarek i je wyedytowac - to sa normalne pliki *.txt wiec edytujesz chocby
    notatnikiem.

    Ale dokladnie sprawdze i moze cos uda sie zrobic

    pozdrawiam