  • 1. Data: 2003-12-02 20:46:50
    Temat: PKWiU czy PKOB
    Od: "Piotr" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie dotczące wystawiania faktur VAT, chodzi o prace przy instalacji
    elektrycznej w szkole. W PKWiU (symbol 45.31.11-00.00) mamy roboty zwiazane
    z montażem instalacji elektrycznych. Czy na fakturze VAT muszę wpisać PKWiU
    czy PKOB ?
    Proszę o podpowiedź.

    Pozdrowienia
    Piotr

  • 2. Data: 2003-12-02 21:06:52
    Temat: Re: PKWiU czy PKOB
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:

> [...]
    > z montażem instalacji elektrycznych. Czy na fakturze VAT muszę wpisać PKWiU

    Jeżeli potrzebne Ci to do zastosowania stawki 7% to PKWiU nie daje prawa
    do tej stawki a na "prace przy instalacji elektrycznej" nie ma KOB bo to
    nie jest obiekt budowlany.
    Możesz od biedy wpisac KOB budynku tyle że to troche ni przypiął ni
    wypiął bo od kiedy to jakieś prace przy instalacji to cały budynek, a i
    tak podstawe do zastosowania stawki 7% daje wyłacznie powolanie sie na
    załacznik nr 5 do ustawy o PTU, poz. 86.
    Wyraźnie tam pisze "bez względu na symbol PKWiU".

    Liczy się nie to co robisz ale gdzie robisz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl