  • 11. Data: 2005-01-13 10:04:57
    Temat: Re: PKD??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > jaka zmiane, przeciez to byla aktualizacja ;)

    Aktualizacja?
    Przed zdarzeniem działalnościa podstawowa była działalnośc A, po jest
    działalnośc B.
    Jak dla mnie A zamieniono na B.
    Czy może A zaktualizowano na B?
    Niech zgadnę, pracujesz w administracji państwowej na szczeblu
    centralnym, sądząc z toku rozumowania?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2005-01-13 10:23:03
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Maddy wrote:

    > Niech zgadnę, pracujesz w administracji państwowej na szczeblu
    > centralnym, sądząc z toku rozumowania?

    Nie, ale staram sie wczuc w role, zeby ich zrozumiec... ;)

    Ale masz racje co do NIP-1. Pomylilem watki :(

    --
    Literatura: Najlepsze sagi i światy fantasy .... http://tiny.pl/8pz
    Film: Zatoichi - Slepy Samurai ................. http://tiny.pl/8lh

  • 13. Data: 2005-01-13 11:43:05
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005 11:04:57 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Aktualizacja?
    >Przed zdarzeniem działalnościa podstawowa była działalnośc A, po jest
    >działalnośc B.
    >Jak dla mnie A zamieniono na B.
    >Czy może A zaktualizowano na B?

    Akurat w moim przypadku to aktaulizacja i podstawowa działalność nie
    zmieniła się.
    Czyli nie muszę składać NIP-1 do US?

    ---------------
    Roman Wantola

  • 14. Data: 2005-01-13 19:52:34
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Akurat w moim przypadku to aktaulizacja i podstawowa działalność nie
    > zmieniła się.
    > Czyli nie muszę składać NIP-1 do US?

    No i czy musisz isc do GUS/WUS?

    latet

  • 15. Data: 2005-01-14 08:17:59
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "latet" <b...@b...bla.pl> napisał w wiadomości

    > No i czy musisz isc do GUS/WUS?
    -------------------------
    Wczoraj łodzki statystyczny na takie pytanie odpowiedział że należy zrobić
    aktualizacje w statystycznym również nawet jesli nie ma zmiany głównej
    działalnosci a jest to tylko aktualizacja ta związana z dopisem numerków
    jesli zaświadczenie o regon wydane przed rokiem 2000 a z jakiego przepisu to
    wynika ?????? pewnie pani urzedniczki lub pana urzednika na razie nie
    wnikałam i tak nie mamy z Urzedu miasta wiec nie ma sensu ustawiac sie w
    kolejke bo tam tez podobno sa kolejki.
    Pozdrawiam Wiola

  • 16. Data: 2005-01-17 15:52:36
    Od: Roman Wantola <d...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2005 20:52:34 +0100, "latet" <b...@b...bla.pl> wrote:

    >No i czy musisz isc do GUS/WUS?

    Muszę, tzn. już byłem. GUS (a raczej ustawa, jak twierdzą :) zmienił
    numerację PKD i klasyfikacje w mojej działalności, więc miałem
    niezgodność PKD w EDG z Regonem.
    Jeśli chodzi o same uzupełnienie wpisu od EDG, to US nie był
    zainteresowany, bo nie było pola w NIP-1, które by się zmieniło.
    Ale i tak muszę złożyć NIP-1, bo zmienił się wpis w Regonie.

    Roman Wantola