  • 11. Data: 2002-12-20 14:41:09
    Temat: Re: PIT5 - listopad
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@a...com.pl>

    Przy okazji - zauważyłem wreszcie coś pozytywnego - ogłoszenie, że do 20
    stycznia oświadczenie o wyborze sposobu opodatkowania mają złożyć tylko ci,
    którzy ten sposób zmieniają na inny niż w tym roku.
    AJT

  • 12. Data: 2002-12-20 22:57:46
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki wielkie za info.
    > Rzucę monetą i już będę widział jak zrobić :)
    > ( chociaż powinno być :( )

    Pod warunkiem. że nie masz szpar w podłodze :)

    Ryszard

  • 13. Data: 2003-01-02 11:21:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Tarka" [...]

    > Swieta racja i tak to zrobilem, problem pojawil sie jak zadzwonilem do US
    > czy tak to ma byc i babeczka powiedziala tam, ze nie - wpisuje sie
    normalnie
    > i tylko podwojnie placi. Zaczolem pisac korekte i juz mialem ja wyslac,
    ale
    > os mnie tknelo i zadzwonilem do kontroli sk, ktora sie mna zajmuje i ci z
    > kolei powiedzieli ze wszystko jest ok i ma byc tak jak piszesz :))
    >
    > Okazuje sie, ze nawet w US jest czeski film... kazdy sobie :))

    Ja DAWNIEJ zawsze robilem tak:
    wypisywalem "pojednczo" to, co wyszlo,
    ponizej w tej samej rubryce dopisywalem " * 2 = ...."

    i bylo dobrze...

    ostatnio nie mam takich problemow, bo zaliczka za listopad wychodzi mi
    ZERO...
    a 2*0=0

    Boguslaw