  • 1. Data: 2006-02-23 14:35:20
    Temat: PIT37 - Koszty dojazdu do pracy
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem zameldowany w mieście A i tu mam US.
    Mieszkam juz ponad rok w mieście B, nie jestem zameldowany.
    Pracuję w miejscowości C, gdzie dojeżdżam pociągiem i mam bilety imienne.
    Czy mogę zwiększyć koszty uzyskania przychodów?

    Jeżeli tak, to jeszcze jedno pytanie:

    Bilet od 15 grudnia do 14 stycznia, kupiony w grudniu to w całości koszt
    uzyskania przychodów w roku 2005?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-02-23 14:39:16
    Temat: Re: PIT37 - Koszty dojazdu do pracy
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jestem zameldowany w mie?cie A i tu mam US.
    > Mieszkam juz ponad rok w mie?cie B, nie jestem zameldowany.
    > Pracuję w miejscowo?ci C, gdzie dojeżdżam poci?giem i mam bilety imienne.
    > Czy mogę zwiększyć koszty uzyskania przychodów?

    Jesli koszt biletu jest wiekszy od kosztow ryczaltowych, to w rozliczeniu
    rocznym mozesz zamiast kosztow ryczaltowych odliczyc koszty dojazdow.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)