  • 1. Data: 2004-10-06 08:42:20
    Temat: PIT28
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Witam,

    Czy są sytuacje, kiedy osoby fizyczne nie prowadzące działalności
    gospodarczej mogą rozliczać się korzystając z formularzy PIT 28, PIT 36, PIT
    5L i VAT-7 ?

    Będę wdzięczny za odpowiedź.

    PshemeK

  • 2. Data: 2004-10-06 09:11:05
    Temat: Re: PIT28
    Od: "Janusz" <e...@p...onet.pl>

    > Czy są sytuacje, kiedy osoby fizyczne nie prowadzące działalności
    > gospodarczej mogą rozliczać się korzystając z formularzy PIT 28, PIT 36,
    PIT
    > 5L i VAT-7 ?

    Pracujac jako osba fizyczna dla przedsiebiorstwa zagranicznego (poza UE),
    skladalem co miesiac PIT-5 i rozliczalem sie rocznie pitem 36.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2004-10-06 10:20:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004, PshemeK wrote:

> [...]
    >+ gospodarczej mogą rozliczać się korzystając z formularzy PIT 28, PIT 36, PIT

    Nie wiem, tak, nie, tak.
    Wedle mojej najlepszej wiedzy oczywiście. Doradzcą nie jestem.
    Oba "tak" dotyczą np. najmu własności osobistej, drugie "tak"
    w szczególności najmu opodatkowanego VAT (na przykład najmu
    nieruchomości na cele gospodarcze).
    Z ciekawości: program piszesz ?? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 4. Data: 2004-10-07 09:52:37
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    > Oba "tak" dotyczą np. najmu własności osobistej, drugie "tak"
    > w szczególności najmu opodatkowanego VAT (na przykład najmu

    Nieeee... :) Tak się zastanawiam....

    Dzięki.

    Pozdrawiam

    PshemeK