  • 1. Data: 2011-03-10 22:44:29
    Temat: PIT z komputera
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    Jak to w końcu jest z wydrukami formularzy PIT z komputerowego programu
    przez komputerową drukarkę. Kiedyś mi się czepiali i kazali
    przepisywać, "bo niekolorowe" i "nie na A3", więc sobie dałem spokój i
    przepisywałem.
    Ale coraz mniej mi się chce, więc ciekaw jestem jak to teraz wygląda.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 2. Data: 2011-03-10 23:22:42
    Temat: Re: PIT z komputera
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 10-03-2011 23:44, Maciek pisze:
> [...]
    > przepisywałem.
    > Ale coraz mniej mi się chce, więc ciekaw jestem jak to teraz wygląda.

    Zdefiniuj "kiedys".

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-10 23:27:14
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku elephanto napisał(a) na pl.soc.prawo.podatki następujące
    bzdety:

    Mnie interesuje "teraz", a nie kiedyś.

  • 4. Data: 2011-03-10 23:43:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-03-10 23:44, Maciek pisze:
> [...]
    > przepisywałem.
    > Ale coraz mniej mi się chce, więc ciekaw jestem jak to teraz wygląda.

    W jakimś Pacanowie za Bugiem ten Urząd Skarbowy był?
    Ja to i niekolorowe i na A4 wysyłałam czy zawozilam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-03-11 00:24:49
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-11, o godz. 00:27:14
    Maciek <m...@e...one.nospam.pl> napisał(a):

    > begin o nicku elephanto napisał(a) na pl.soc.prawo.podatki następujące
    > bzdety:

    > Mnie interesuje "teraz", a nie kiedyś.

    A w Dz.U. są kolorowe żeby się przejmować :-) ?

    Tomek

  • 6. Data: 2011-03-11 07:40:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > przepisywałem.
    > Ale coraz mniej mi się chce, więc ciekaw jestem jak to teraz wygląda.

    Od 1997 roku przekazuję do US różne deklaracje drukowane na igłówce,
    tekstową "grafiką", czarno-białe.
    Nigdy nikt nie marudził, a wędrowały one do urzędów w różnych zapadłych
    pipidówkach.

    Deklaracja to jest układ, oznaczenie i opis pól - dane a nie obrazki.

    Bardzo jestem ciekawa kiedy było to "kiedyś" i jaki to był US.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2011-03-11 11:33:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011, Maciek wrote:

    > begin o nicku elephanto napisał(a) na pl.soc.prawo.podatki następujące
    > bzdety:

    > Mnie interesuje "teraz", a nie kiedyś.

    Ale nas interesuje to "kiedyś", a to głównie z takiego powodu,
    że ono nie występowało.
    (w odróżnieniu od ZUS, który - bez podstawy prawnej - usiłował
    odmawiać przyjmowania deklaracji "na nieoryginalnych drukach"
    z powodu swoich metod skanowania).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-03-11 14:34:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Mar 2011 00:43:40 +0100, w <ilbnnv$s2b$1@node2.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...wp.pl> napisał(-a):

    > W jakimś Pacanowie za Bugiem ten Urząd Skarbowy był?
    > Ja to i niekolorowe i na A4 wysyłałam czy zawozilam.

    Ja z drukarki igłowej drukowane w trybie tekstowym.
    I problemu nie było.

  • 9. Data: 2011-03-11 21:54:29
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-03-11 00:43, Animka pisze:

    > W jakimś Pacanowie za Bugiem ten Urząd Skarbowy był?
    > Ja to i niekolorowe i na A4 wysyłałam czy zawozilam.

    Miałem taki problem w USK Wrocław-Śródmieście jeszcze w ~1998 roku.
    Pani od podatników na F specjalnie do mnie zadzwoniła, żeby przekazać,
    że oni ostatni raz przyjmują taki brzydki PIT-5 wydrukowany
    jednostronnie na igłówce. Musiałem kupić używaną laserówkę
    i od tej pory ręcznie drukowałem formularze na dwóch stronach,
    na szczęście więcej nie zadzwonili.

    T.