  • 31. Data: 2013-03-07 14:56:45
    Temat: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-07 14:49, witek pisze:

    > Całkowicie sie z tobą zgadzam.
    > Nie masz szans jesli US sam z siebie nie bedzie chcial tego wyjasnic.
    >
    > Mozesz sie odwolac od decyzji US, moze ktos pietro wyzej pomysli i
    > poprosi tą firmę o pokazanie jakichkolwiek dokumentow wskaazujacyh na
    > zasadnosc wystawienia pit-11.
    > Natomiast bez tego mozesz tylko slac oswiadczenia ze ty nic dla tej
    > firmy nie robiles.
    > Jak US nie bedzie zainteresowany to nic nie zdzialasz.

    Zaraz, czegoś nie rozumiem. Po otrzymaniu PIT11 miałbym mieć możliwość
    negocjowania z firmą i żądania poprawki, a po wszczęciu kontroli z US
    już tego nie mogę robić? Przecież to jest to samo.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2013-03-07 15:32:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Zaraz, czegoś nie rozumiem. Po otrzymaniu PIT11 miałbym mieć możliwość
    > negocjowania z firmą i żądania poprawki, a po wszczęciu kontroli z US
    > już tego nie mogę robić? Przecież to jest to samo.

    To nie chodzi o negocjowanie z firmą tylko o zapewnienie sobie
    dokumentow, zanim US zaczął sie tobą interesowac, ze wystawiony przez
    pit nie jest prawidłowy.

    Inaczej nie masz nic. A tak przynajmniej masz cokolwiek co moze na
    chwile zatrzymac US w wymierzeniu ci kary. Szczegolnie jesli to ty
    poinformujesz US pierwszy o tym, ze maja od zlecenidawcy dokumenty
    niezgodne z prawda.