  • 1. Data: 2007-03-30 04:24:48
    Temat: PIT/ZG
    Od: .He(R)Sk <....@i...pl>

    praca caly rok w Wlk. Brytanii. stale zameldowanie w RP.
    jakie przyjac koszty uzyskania przychodow ? 1227 czy 1533,84 zł ?

    --

    HeSk

  • 2. Data: 2007-03-30 13:50:09
    Temat: Re: PIT/ZG
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik ".HeRSk" <....@i...pl> napisał w wiadomości

    > praca caly rok w Wlk. Brytanii. stale zameldowanie w RP.
    > jakie przyjac koszty uzyskania przychodow ? 1227 czy 1533,84 zł ?

    =====================
    liczy się miejsce zamieszkania a nie zameldowania (w stosunku do miejsca
    pracy)
    Atomek

  • 3. Data: 2007-03-31 02:01:56
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Atomek wrote:

    > liczy się miejsce zamieszkania a nie zameldowania (w stosunku do
    > miejsca pracy)
    > Atomek

    Czy mógłbyś to rozbudować tę odpowiedź. Mnie też interesuje.
    Wymeldowany ze stałego adresu, nie zameldowany lecz zamieszkały poza
    swoim województwem. Jaki adres podać na PIT i do jakiego urzędu wysłać
    ten PIT?

    Dzię?i
    A.

  • 4. Data: 2007-03-31 02:42:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Agryppa" <j...@t...pl> wrote in message news:eukesc$j53$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Wymeldowany ze stałego adresu, nie zameldowany lecz zamieszkały poza
    > swoim województwem. Jaki adres podać na PIT i do jakiego urzędu wysłać

    Słowo zamledowany nie pada ani razu w ustawie o NIP.
    Składasz NIP-3 w urządzie właściwym ze wzgledu na miejsce faktycznego
    zamieszkania i tam się rozliczasz z US.
    Nikogo w US nie obchodzi gdzie masz lub nie masz meldunku.

  • 5. Data: 2007-03-31 02:43:47
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

> [...]
    > Wymeldowany ze stałego adresu, nie zameldowany lecz zamieszkały poza
    > swoim województwem. Jaki adres podać na PIT i do jakiego urzędu wysłać

    ===================
    Właściwość urzędu skarbowego wynika z miejsca zamieszkania i w razie jego
    zmiany powinieneś złożyć odpowiedni NIP aktualizacyjny (np. NIP-3 jeśli nie
    prowadzisz działalności). Dotyczy to również twojego meldunku - w razie
    zmiany też powinieneś to zgłosić na NIP-3). Koszty zwykłe lub podwyższone
    ustalasz w stosunku do miejsca zamieszkania podanego na NIP i miejsca pracy.
    Aktualizację NIP powinno się wykonać w terminie 30dni od dnia wystąpienia
    zmiany.
    Atomek

  • 6. Data: 2007-03-31 07:35:28
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>