  • 1. Data: 2006-04-10 09:01:05
    Temat: [PIT] Przychody z wynajmu
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Witam,
    Czy ktos moze mnie poratowac informacja o tym, w ktore rubryki wpisac
    kwoty za wynajem mieszkania? Czy wpisywac same przychodzy czy tez i
    koszty? Rozliczam sie normalnie, nie zadnym ryczaltem.
    Z gory dziekuje i nie bijcie:)
    Maciek

  • 2. Data: 2006-04-10 13:42:32
    Temat: Re: [PIT] Przychody z wynajmu
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "maciek" napisał:

    > w ktore rubryki wpisac kwoty za wynajem mieszkania?
    > Czy wpisywac same przychodzy czy tez i koszty?
    > Rozliczam sie normalnie, nie zadnym ryczaltem.

    W PIT-36 jest punkt 6 "najem lub dzierżawa". Oczywiście koszty uzysku
    też się podaje.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 3. Data: 2006-04-11 10:25:14
    Od: maciek <m...@s...pl>

    Aicha napisał(a):

    > W PIT-36 jest punkt 6 "najem lub dzierżawa". Oczywiście koszty uzysku
    > też się podaje.

    Dziekuje serdecznie za odpowiedz, ale ja nie prowadze dzialalnosci, czy
    w zwiazku z tym powinienem skorzystac z pozycji 5 (Inne zrodla,
    niewymienione w wierszach od 1 do 4) w PIT 37?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2006-04-11 10:33:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    maciek wrote:

    > Dziekuje serdecznie za odpowiedz, ale ja nie prowadze dzialalnosci,
    > czy w zwiazku z tym powinienem skorzystac z pozycji 5 (Inne zrodla,
    > niewymienione w wierszach od 1 do 4) w PIT 37?

    Jeśłi płącisz podatek z wynajmu na zasadach ogólnych (nie ryczałt) to:
    1. W cioągu roku składasz PIT-5
    2. Rozliczasz rok na PIT-36
    I prowadzenie DG lub nie nic tu nie zmienia.