  • 1. Data: 2004-02-20 13:15:44
    Temat: PIT 51 - opóźniona zapłata
    Od: "Piotr " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, nie zapłaciłem jednego z podatku PIT (sam płącę, pracodawca daje mi
    100% zarobku).Przyszło wezwanie od Urzędu Skarbowego, że mam wpłacić w ciągu
    3 dni, zadzwoniłem po dwóch tygodniach do Urzedu pod podany nr.
    Poborca Skarbowy powiedział, że należy osobiście i u niego a nie w kasie,że
    sam nie wylicze odsetek itp. Trochę podejrzanie mi brzmiało,że nie chciał na
    konto wpłaty.
    Co mam zrobić by być pewien, że nie ma przekrętu?
    Co prawda wspominał, że da pokwitowanie...

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-02-20 13:32:36
    Temat: Re: PIT 51 - opóźniona zapłata
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c151a0$mb8$1@inews.gazeta.pl>, Piotr wrote:
> [...]
    > konto wpłaty.
    > Co mam zrobić by być pewien, że nie ma przekrętu?
    > Co prawda wspominał, że da pokwitowanie...

    Idź do niego, wyliczy Ci odsetki (może rzeczywiście jakieś bardziej
    skomplikowane zasady są a on chciał sobie i Tobie oszczędzić roboty z
    wysyłaniem wezwań do zapłaty np. 0,88 PLN, którego nie wliczyłeś), a
    zapłacisz w kasie albo przelewem. Pracownik US poza kasą chyba nie ma prawa
    przyjmować gotówki - w życiu nie doliczyliby się potem tych podatków.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-02-20 21:28:36
    Od: "Doors" <d...@w...pl>

    .

> [...]
    > Samotnik
    > www.zagle.org.pl
    > najpierw idz do kasy i poproś o naliczenie kwoty głównej z odsetkami
    takie naliczanie jest już możliwe , poborca naliczy ci koszty postępowania i
    zapłacisz jak za "zborze"