  • 1. Data: 2007-03-13 18:54:30
    Temat: PIT 37 odliczenie karty miejskiej
    Od: "jope" <f...@a...de>

    witam,
    czy do odliczenia karty miejskiej od dochodu potrzebne są paragony
    doładowań? Wiem ile zapłaciłem za te doładowania ale nie mam paragonów. Czy
    Urząd Skarbowy nie będzie się czepiał?

  • 2. Data: 2007-03-13 21:49:03
    Temat: Re: PIT 37 odliczenie karty miejskiej
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "jope" <f...@a...de> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy do odliczenia karty miejskiej od dochodu potrzebne są paragony
    > doładowań?

    A co to karta miejska i na jakiej podstawie miałoby się ją od dochodu
    odliczać?

  • 3. Data: 2007-03-14 07:19:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 13 Mar 2007 22:49:03 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A co to karta miejska i na jakiej podstawie miałoby się ją od dochodu
    > odliczać?

    W zasadzie jest to bilet miejski imienny ze znaczkami w postaci
    elektronicznej

  • 4. Data: 2007-03-14 08:47:37
    Temat: Odp: PIT 37 odliczenie karty miejskiej
    Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>

    > W zasadzie jest to bilet miejski imienny ze znaczkami w postaci
    > elektronicznej

    Można od dochodu odliczyć wydatki na bilet miesięczny imienny?

  • 5. Data: 2007-03-14 11:58:34
    Od: "IntelAMD" <i...@p...de>

    Użytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał w wiadomości

    > Można od dochodu odliczyć wydatki na bilet miesięczny imienny?

    oczywiście, że można, pytanie tylko czy wystarczy sama karta jako
    poświadczenie

  • 6. Data: 2007-03-14 14:42:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > W zasadzie jest to bilet miejski imienny ze znaczkami w postaci
    > elektronicznej

    No i co z nim?
    1. Za dojazdy np. do kina chciałbyś sobie to odliczać od dochodu?
    2. Czy koszt tych znaczków przewyższa aby ulgę ustawową?

  • 7. Data: 2007-03-14 15:02:47
    Od: "IntelAMD" <i...@p...de>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1. Za dojazdy np. do kina chciałbyś sobie to odliczać od dochodu?
    > 2. Czy koszt tych znaczków przewyższa aby ulgę ustawową?
    dojeżdżając do pracy z innej miejscowości na dojazd miesięcznie tracę180 zł
    i to jeszcze z 50% ulgą, więc łatwo można policzyć że to przewyższa ulgę
    ustawową

  • 8. Data: 2007-03-14 16:58:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "IntelAMD" <i...@p...de> napisał w wiadomości news:

    > dojeżdżając do pracy z innej miejscowości na dojazd miesięcznie tracę180
    > zł i to jeszcze z 50% ulgą, więc łatwo można policzyć że to przewyższa
    > ulgę ustawową

    Ty się może zdecyduj, czy dojeżdżasz na bilecie miejskim, czy z innej
    miejscowości.....

  • 9. Data: 2007-03-14 20:25:19
    Od: "IntelAMD" <i...@p...de>

    > Ty się może zdecyduj, czy dojeżdżasz na bilecie miejskim, czy z innej
    > miejscowości.....
    może wyjaśnię ci to łopatologicznie:
    Dane:
    A - miejscowość w której mieszkam
    B - miejscowość w której pracuję

    jadę z miejscowości A do B, droga z A do B jest tak długa, że kosztuje mnie
    147 zł (bilet miesięczny PKS), następnie wjeżdżam do miejscowości B, w
    której korzystam z komunikacji miejskiej, co mnie kosztuje 33 zł miesięcznie
    (karta miejska).
    Pytam jeszcze raz: czy do rozliczenia potrzebne są paragony doładowań karty
    miejskiej jako dowód opłaty?
    Proszę o rzetelną odpowiedź kogoś, kto się na tym zna. Cavallino daruj sobie
    zbędne docinki, bo nie mam czasu się z tobą kłócić i wyjaśniać.

  • 10. Data: 2007-03-14 23:54:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "IntelAMD" <i...@p...de> wrote in message
    > Pytam jeszcze raz: czy do rozliczenia potrzebne są paragony doładowań
    > karty miejskiej jako dowód opłaty?

    Rozumiem, że karta jest imienna.
    Ale czy na tych paragonach jest napisane, że to twoja karta była
    doładowywana?
    Bo jak nie to możesz się pójść bujać.
    Jak paragon jest "imienny" to ja bym odliczył i czekał co będzie dalej.