  • 1. Data: 2006-04-26 15:41:31
    Temat: PIT-36 + metoda wyłączenia z progresja
    Od: "syllepsa" <s...@w...pl>

    Witam,

    Walcze z moim pierwszym pitem i mam takie pytanie... Do końca listopada 2004
    pracowałem w Niemczech. W marcu 2005 roku moja firma zapłaciła mi za
    niewykorzystany urlop. Czy przy obliczeniu podatku metodą wyłączenia z
    progresją przysługują mi diety (równowartość 30 diet rocznie), ktore pozniej
    odejmuje od przychodu? Moje watpliwosci wynikaja z tego, iz w 2005 roku nie
    bylem juz pracownikiem niecmieckiej firmy, a pracowalem na terenie Polski.

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2006-04-27 02:34:17
    Temat: Re: PIT-36 + metoda wyłączenia z progresja
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    syllepsa wrote:
> [...]
    > bylem juz pracownikiem niecmieckiej firmy, a pracowalem na terenie Polski.

    nie przysługują, bo diety są "za każdy dzień pobytu"

  • 3. Data: 2006-04-27 07:08:28
    Od: "syllepsa" <s...@w...pl>

    > nie przysługują, bo diety są "za każdy dzień pobytu"

    Dziekuje za klarowna odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Mariusz