  • 1. Data: 2004-04-20 13:51:00
    Temat: PIT-36 i PIT/B
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Googlowałem ale bez rezultatu, więc pytam:

    Prowadzę jednoosobową dziłalnosć gospodarczą, prowadzę KPiR, jestem
    vat'owcem
    Przyciąłem się na formularzu PIT/B
    sekcja B1.2 Dane dotyczące przychodów, kosztów, dochodów / strat
    pole nr. 10 Przychód
    pole nr. 11 Koszty uzyskania przychodu

    W tamtym roku jakimś cudem udało mi się wypełnić, a w tym roku ni jak nie
    mogę znaleść "ściągi".
    Pytałem już w różnych miejscach i różne otrzymuję informacje, czy ktoś z
    grupowiczów naświetłiłby mi jak poprawnie wyliczyć Przychód i Koszty
    uzyskania przychodu na podstawie KPiR?
    Inwentaryzacja początkowa jest, Inwentaryzacja końcowa też jest.

    Najlepiej łopatologicznie, bo mam małą zaćmę od tych wszystkich wywodów, coś
    w stylu:
    koszty uzyskania przychodu które wpisuję w pole nr.11 do PIT/B
    = inwentaryzacja początkowa + zakupy suma z kpir kolumna 10 - inwentaryzacja
    końcowa + wydatki kolumna z kpir 15
    dobrze rozumuję ?

    dziękuję, Andrzej

    PS. Najlepiej odpowiadać na grupę - bo ja w sieci nie znalazłem a przydać
    się może innym.

  • 2. Data: 2004-04-21 17:17:42
    Temat: Re: PIT-36 i PIT/B
    Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl>

    Dnia 2004-04-20 15:51, Użytkownik Andrzej napisał:
> [...]
    > koszty uzyskania przychodu które wpisuję w pole nr.11 do PIT/B
    > = inwentaryzacja początkowa + zakupy suma z kpir kolumna 10 - inwentaryzacja

    Łopatologicznie jest to wyjaśnione w "Rozporządzenie Ministra Finansów
    1) z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi
    przychodów i rozchodów." - 24. Przykład obliczenia dochodu.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-22 10:02:56
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1) z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi
    > przychodów i rozchodów." - 24. Przykład obliczenia dochodu.

    No i o to chodziło, teraz już wszystko wiem.
    Dziękuję