  • 1. Data: 2002-01-27 15:22:34
    Temat: PIT-16A
    Od: "Jacek" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam taki problem:
    Jestem na karcie podatkowej, do konca stycznia musze zlozyc PIT-16A
    Za miesiac listopad zaplacilem skladke na zdrowotne dopiero w styczniu tego
    roku
    i podatek tez w styczniu (oczywiscie skladke na zdrowotne odliczylem,
    podobno mozna)
    I teraz pytanie, co wpisac w PIT-16A w rubryce za listopad ?
    Miom zdaniem w obu rubrykach 0, jesli sie myle prosze o sprostowanie.
    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2002-01-27 21:19:55
    Temat: Re: PIT-16A
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Jacek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >roku
    >i podatek tez w styczniu (oczywiscie skladke na zdrowotne odliczylem,

    jak wpłacasz w tym samym dniu to OK.

    >I teraz pytanie, co wpisac w PIT-16A w rubryce za listopad ?
    >Miom zdaniem w obu rubrykach 0, jesli sie myle prosze o sprostowanie.
    >Pozdrawiam Jacek

    dane wpisujesz w rubryce tego miesiąca
    w którym faktycznie dokonujesz wpłaty
    czyli tutaj rozliczysz to dopiero za rok 2002

    --
    Piotr W
    t...@p...onet.pl