  • 1. Data: 2004-01-29 15:12:04
    Temat: PIT 11
    Od: "Ania Żelek" <z...@t...com.pl>

    Mam pytanie: do kiedy w tym roku pracodawca jest zobowiązany wystawić PIT
    11? No i przy okazji, do kiedy podatnik ma obowiązek się rozliczyć?

  • 2. Data: 2004-01-29 15:44:41
    Temat: Re: PIT 11
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Ania Żelek" <z...@t...com.pl> wrote in message
    > Mam pytanie: do kiedy w tym roku pracodawca jest zobowiązany wystawić PIT
    > 11? No i przy okazji, do kiedy podatnik ma obowiązek się rozliczyć?
    wystawić do końca stycznia
    rozliczyć do końca kwietnia

  • 3. Data: 2004-01-30 08:24:08
    Od: "Ania Żelek" <z...@t...com.pl>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

    > "Ania Żelek" <z...@t...com.pl> wrote in message
    PIT
    > wystawić do końca stycznia
    > rozliczyć do końca kwietnia

    Gdzie to jest napisane? I w takim razie do kogo odnosi się art. 37 ust 3
    updof?

  • 4. Data: 2004-01-30 16:17:06
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    > Gdzie to jest napisane? I w takim razie do kogo odnosi się art. 37 ust 3
    > updof?

    A dotyczy to tych, których rozlicza zakład pracy.
    Pracownik, może do 10 stycznie złożyć u pracodawcy oświadczenie wg wzoru, i
    w ten spsób zobowiązuje pracodawcę do rozliczenia pracownika w terminie do
    końca lutego.
    Jeżeli pracownik takiego oświadczenia pracodawcy nie złoży, to wówczas
    pracodawca do końca stycznia wysyła
    pit-11, a pracownik sam się rozliczna na pit-36/pit-37 do końca kwietnia.