  • 11. Data: 2006-04-28 06:25:55
    Temat: Re: PCC-1 a sprzedaż programów komputerowych
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    > Kolejny klient widział ?? ;)

    No nie problem jest poważny. Pisząc coś takiego muszę czasmi kupić jakieś
    komponenty, nie jest to do końca bezkosztowa zabawa. A "dochód" ze sprzedaży
    czegoś takiego nie starcza nawet na pokrycie kosztów ZUS-ów i tym podobnych.
    Jest ogólnie rzecz biorąc niższy od tak modnego minimu socjalnego.

    > Nikt nie mówi że nie :)
    > Jesteś na bieżąco jak w takim przypadku z VATem? (sprzedaż praw
    > majątkowych AFAIK nie łapie się na wyłączenie...)

    O to akurat nie pytałem. Ale czy od PCC-1 płaci się VAT kiedykolwiek ?
    Czy istnieje instytucja jednorazowego VAT-u ?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-05-05 09:43:37
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0604272019180.956@athlon>,

    > :)
    > Tyle że piszesz jawnie o "umowie o dzieło".
    > I trzeba pamiętać że w rzadkich przypadkach US może mieć dowód przeciwny,
    > nazywa się toto "nieanonimowy donos" albo "zeznanie świadka", zależnie
    > od tego kto był przyczyną pojawienia się dowodu ;)
    > Dlatego protestowałem - bo *PRAWNIE* umowa o dzieło i sprzedaż
    > "gotowca" to co innego i już...

    Ja bym jeszcze dodał wątpliwości co do tego, czy prawa mogą być
    przedmiotem umowy o dzieło. Ale wątłe.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.