  • 21. Data: 2011-08-03 19:40:12
    Temat: Re: Odwieszanie dzialalności
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:j1c6a9$ghg$1@news.onet.pl>:

    > Za miesiące/kwartały całkowitego zawieszenia składa się zerowe
    > deklaracje VAT7/7K?

    W pewnych przypadkach *nie ma obowiązku* składania jakichkolwiek, co nie
    znaczy, że nie można złożyć zerowych/do przeniesienia

    --
    Tomasz Nycz

  • 22. Data: 2011-08-03 19:45:27
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Za miesiące/kwartały całkowitego zawieszenia składa się zerowe
    > deklaracje VAT7/7K?

    Za miesiące całkowitego zawieszenia niekoniecznie,
    ale jak się trzy dni prowadzi działalność, to nawet zerową trzeba złożyc.

  • 23. Data: 2011-08-12 21:31:43
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 03.08.2011 13:29, cef wrote:

> [...]
    > skoro jest zawieszana dwa dni po wznowieniu.
    > Jeśli nie będzie śladu w US, jakiejś faktury czy innego symptomu
    > działania firmy,
    > to pewnie uznają, że nie było wznowienia. Ale pani nie umiała powiedzieć
    > co się będzie działo,
    > a i żona nie wiedziała o co pytać.
    > Zawieszenie jest od 04. zawsze zdąży się coś jeszcze zrobić dziś, ale
    > czy jest wymóg
    > wykazania jakiegoś obrotu w takim wypadku?
    > W sumie jak niby ktoś miałby stwierdzić, że wznowienie nie nastąpiło?
    > I jakie mogą być kolejne kroki - urząd uzna, że wydał złą decyzję?

    Piszę z pamięci - organ ma możliwość wykreślenia wpisu nie przystającego
    do rzeczywistości, na podstawie bodajże art. 7c pdg.
    Tylko że (chyba) nie ma możliwości zbadania tego.
    A babcia w okienku tym bardziej nie ma żadnych postaw żeby chcieć coś
    innego niż dowód osobisty.

    Tomek