  • 1. Data: 2005-02-28 22:37:46
    Temat: Odsetki od kredytu
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

    Witam.
    Mam pytanie, wiem ze mozna odliczyc odsetki z kredytu mieszkaniowego.
    Ale czy jezeli ja wraz z rodzicami mam wspolny kredyt mieszkaniowy (kredyt
    jest na 3 osoby) to czy bede mogl sobie odliczyc odsetki od kredytu ?
    (rozliczam sie samodzielnie)
    zaznaczam ze rodzice maja kase mieszkaniowa i nie moga odpisac sobie
    odsetek.. ale jezeli ja jestem tez w kredycie bede mogl sobie odpisac
    odsetki??
    Pozdrawiam

    pytanie te tez zadalem na forum elfin- tak dla zainteresowanych.

  • 2. Data: 2005-02-28 22:39:25
    Temat: Re: Odsetki od kredytu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr wrote:
> [...]
    > Ale czy jezeli ja wraz z rodzicami mam wspolny kredyt mieszkaniowy (kredyt
    > jest na 3 osoby) to czy bede mogl sobie odliczyc odsetki od kredytu ?

    nie jest istotne na ile osoób jest kredyt. Istotne jest na ile osób jest
    mieszkanie.
    Jeżeli nie jesteś właścicielem mieszkania to niestety nie masz podstaw
    do odliczania, choćby kredyt był wzięty nawet na rakietę kosmiczną.

  • 3. Data: 2005-02-28 22:50:10
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

> [...]
    > Jeżeli nie jesteś właścicielem mieszkania to niestety nie masz podstaw
    > do odliczania, choćby kredyt był wzięty nawet na rakietę kosmiczną.

    Mieszkanie jest na dzień dzisiejszy na nasza trojke.. az do moentu splaty
    kredytu.

  • 4. Data: 2005-03-02 07:56:50
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    > Mieszkanie jest na dzień dzisiejszy na nasza trojke.. az do moentu splaty
    > kredytu.

    Nie zapomnij,ze możesz odliczyć tylko odsetki od kredytu za mieszkanie na
    rynku pierwotnym (nowe).

    ula

  • 5. Data: 2005-03-02 21:58:20
    Od: "Piotr" <p...@c...pl>

    > Nie zapomnij,ze możesz odliczyć tylko odsetki od kredytu za mieszkanie na
    > rynku pierwotnym (nowe).

    To wiem ale czy moge odsetki sobie odliczyc?