  • 1. Data: 2002-04-30 07:09:18
    Temat: Odpis odsetek od kredytu mieszkaniowego...
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    z racji ze jestem b. zainteresowany mam pytanie...
    dzisiaj w radio slyszalem cos o odpisywaniu odsetek od kredytu.
    O co chodzilo? Cos sie zmieni? (na lepsiejsze?)

  • 2. Data: 2002-04-30 09:00:28
    Temat: Re: Odpis odsetek od kredytu mieszkaniowego...
    Od: "gien" <b...@t...pl>

    Wpisujesz odsetki i spłate kredytu w pit D poz.69 i dalej 19% w poz.
    70,potem sumy.Jeszcze pozycja 67, 19%wydatków z poprzednich lat.Decyzja NSA

  • 3. Data: 2002-04-30 09:37:08
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    okej okej,,, jeszcze nie mam co odpisywac...
    ale to jest to co bylo dotad caly czas?