  • 41. Data: 2006-02-27 12:40:07
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <0...@n...onet.pl>,
    "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Do kartoteki magazynowej oraz jest automatycznie drukowany na fiszce
    > magazynowej. Przecież Ty też wpisujesz do kasy z jakim VAT-em ma nastąpić
    > sprzedaż, chyba że się mylę i robisz to ręcznie dopiero w momencie sprzedaży
    > co wątpię.

    Ale i tak się częściowo mylisz. W kasie jest np. pozycja "papierosy", a
    nie "Marlboro", "LM" itd. Poza tym nie ma tych dodatkowych kodów
    potrzebnych przy stawkach obniżonych.

    > Wierzę że trudno było by wygospodarować jeszcze dodatkowe miejsce na kompa
    > tym
    > bardziej że ile tych faktur miesięcznie piszesz, dwie, trzy,

    Nawet tyle nie. Od czerwca 2004 ani jednej :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 42. Data: 2006-02-28 18:47:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Feb 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Zdecydowanie przesadzasz z tym zapotrzebowaniem.

    Jestem skłonny sie zgodzić ;)

    > Od rzeczy ze stawką
    > "zw." trzymam się w dużej odległości.

    ...ale do "kwalifikacji" w tym przypadku nie liczy się udział sprzedaży
    zwolnionej a sprzedaży fakturowanej :)
    Inaczej jedynie prawdopodobieństwo że faktura stanowi los na loterii
    (jeśli chodzi i stawkę) jest małe, ale sam udział w loterii już
    zależy wyłącznie od wystawienia losu (czytaj: faktury) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)