  • 1. Data: 2002-03-06 09:07:22
    Temat: Odliczenie internetu ??
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Na pl.praca.dyskusje ukazał się post dotyczący możliwości odliczenia przy
    zeznaniu podatkowym kosztów abonamentu internetowego, co o tym sądzicie??

    Np. pracuję jako informatyk, studiuje podyplomowo - internet w biznesie. Tak
    więc dostęp do internetu jest mi potrzebny z racji wykonywania zawodu oraz
    specyfiki szkoły. Czy można by wtedy odliczyć koszty abonentu internetowego,
    mając faktury na siebie ??

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-03-06 14:02:10
    Temat: Re: Odliczenie internetu ??
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc dostęp do internetu jest mi potrzebny z racji wykonywania zawodu oraz
    > specyfiki szkoły. Czy można by wtedy odliczyć koszty abonentu

    Witam:-)
    IMHO - nie można. Z jakiego tytułu chciałbys dokonac takiego odliczenia?
    Jeżeli chodzi Ci o tzw przyrządy i pomoce naukowe - to wykaz ich jest
    publikowany w rozporządzeniu: "w sprawie określenia rodzajów przyrządów i
    pomocy naukowych, których zakup uprawnia do odliczenia poniesionych wydatków
    od podatku dochodowego"
    A tam nic takiego jak :abonament za stały dostep do internetu nie figuruje,
    niestety.

    Pozdrawiam Jola

  • 3. Data: 2002-03-07 12:42:05
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Krzysztof" <K...@i...pl> wrote:
> [...]
    zawodu oraz
    > specyfiki szkoły. Czy można by wtedy odliczyć koszty abonentu

    Poczytaj tu:
    http://panorama.infor.pl/porady/podatki.html?typp=1&
    P180=I02.2002.031.
    00000100a