  • 1. Data: 2006-03-21 16:03:49
    Temat: Odliczenie VAT od samochodu osobowego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Cos slyszalem, ze ma wejsc jakas ustawa umozliwiajaca odliczenie VAT od
    zakupu samochdu osobowego na dzialalnosc gospodarcza. Czy mi sie
    przeslyszalo czy faktycznie cos takiego sie szykuje ? Ktos wie cos wiecej na
    ten temat ? Jakie warunki, mozliwe terminy wprowadzenia itp

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-21 22:42:23
    Temat: Re: Odliczenie VAT od samochodu osobowego ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Mar 2006, Fantom wrote:

    > Cos slyszalem, ze ma wejsc jakas ustawa umozliwiajaca odliczenie VAT od
    > zakupu samochdu osobowego na dzialalnosc gospodarcza. Czy mi sie
    > przeslyszalo

    Dowcip o "rząd obiecuje" i "rząd weźmie" znasz ? ;)
    No to rzeczywiście *była mowa*... ale o tym że "ma wejść"
    (czyli istniejący projekt i jakiś termin) mowy nie było.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-03-23 20:18:02
    Od: "nosfe" <n...@b...com>

    > Dowcip o "rząd obiecuje" i "rząd weźmie" znasz ? ;)
    > No to rzeczywiście *była mowa*... ale o tym że "ma wejść"
    > (czyli istniejący projekt i jakiś termin) mowy nie było.

    Hmm BZDURA!?

    Bylem dzisiaj u ksiegowej wytoczyla mi TOM 1 leksykon VAT 2006r. i dodatkowo
    upewnila sie dzwoniac do innej ksiegowej i jest mozliwosc odliczenia VATu na
    samochod osobowy jakos 60% kwoty do 6000zl (nie pamietam dokladnie). Ale
    jest mozliwosc.

    A podstawa prawna dla zainteresowanych w ustawie o podatku VAT, bo pewnie o
    to ktos spyta ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-24 06:56:14
    Od: "czlowiek" <m...@o...mm.pl>

    Jemu nie chodzilo o te 60 % tylko o caly VAT. Jak twoja ksiegowa nie czai,
    ze 60 % a nie wiecej jak 6000 zl mozna odliczyc bez lachy to poszukaj innej.

  • 5. Data: 2006-03-24 08:31:51
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Jemu nie chodzilo o te 60 % tylko o caly VAT. Jak twoja ksiegowa nie czai,
    > ze 60 % a nie wiecej jak 6000 zl mozna odliczyc bez lachy to poszukaj
    innej.

    Dokładnie o tym samym pomyślałem ;-)))).