  • 21. Data: 2004-10-06 14:55:00
    Temat: Re: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 5 Oct 2004 20:36:40 +0200, w <cjupjv$del$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Witek"
    <a...@m...pl> napisał(-a):

    > Czytając powyższe teksty ubawiłwm się. Gwarantuję Wam ,że poważny biznesmen
    > nawet nie interesuje sie i napewno nie wie od jakich początków numerów sieci
    > są te "prestiżowe"

    Tak, bo wszyscy biznesmeni są tacy poważni...

  • 22. Data: 2004-10-06 14:55:26
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 06 Oct 2004 11:34:33 +0200, w <ck0ecs$3v6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, z
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > to są numery prestiżowe i nieprestiżowe ?

    Nie. Są numery uważane za mniej prestiżowe i bardziej.

  • 23. Data: 2004-10-06 15:17:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Nie. Są numery uważane za mniej prestiżowe i bardziej.

    Uważane przez kogo?
    Przez Ciebie?

  • 24. Data: 2004-10-06 15:53:21
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Oct 2004 17:17:58 +0200, w <ck12hn$78q$1@nemesis.news.tpi.pl>, "cef"
    <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Uważane przez kogo?
    > Przez Ciebie?

    Przez wiele osób.
    Jeśli masz dzwonić po fachowca do jakiejś roboty z ogłoszenia, to oczywiste że
    wybiorę 0601 niż 0888. A dlaczego to zapytaj się matołów z marketingu Ery.

  • 25. Data: 2004-10-06 17:57:49
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Jeśli masz dzwonić po fachowca do jakiejś roboty z ogłoszenia, to oczywiste
    że
    >wybiorę 0601 niż 0888. A dlaczego to zapytaj się matołów z marketingu Ery.

    Masz gwarancje ,ze taki z prestizowym numerem to jest fachowiec? ciekawe
    ilu takich fachmanow wzieli do programu "Usterka"....?

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 26. Data: 2004-10-06 18:04:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Oct 2004 19:57:49 +0200, w <ck1bmb$kno$1@news.onet.pl>, "DrMaksiu"
    <m...@m...uk> napisał(-a):

    > że
    >

    > Masz gwarancje ,ze taki z prestizowym numerem to jest fachowiec? ciekawe
    > ilu takich fachmanow wzieli do programu "Usterka"....?

    Nie, nie mam, ale przynajmniej będę miał większe prawdopodobieństwo, że nie
    jest świeżym "fachowcem". Chyba że jest długi stażem, ale unika dotychczasowych
    klientów ;)

  • 27. Data: 2004-10-06 18:25:17
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

> [...]

    Nie, nie mam, ale przynajmniej będę miał większe prawdopodobieństwo, że nie
    jest świeżym "fachowcem". Chyba że jest długi stażem, ale unika

    Chcialem zauwazyc,ze simplus ma numer zaczynajacy sie na 0601 ;-))) i jakie
    masz prawdopodobienstwo stazu?:)))

  • 28. Data: 2004-10-06 21:25:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004, Radoslaw P. wrote:
    [...]
    >+ Tak, bo wszyscy biznesmeni są tacy poważni...

    Najwyraźniej masz rację.
    Jakby byli to co jakiś czas nie wracałaby sprawa że jakiś <...>
    chce FAKTURĘ, bo RACHUNEK mu niepoważnie wygląda... ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 29. Data: 2004-10-07 13:38:25
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 6 Oct 2004 20:25:17 +0200, w <ck1d9r$srk$1@news.onet.pl>, "DrMaksiu"
    <m...@m...uk> napisał(-a):

    > Chcialem zauwazyc,ze simplus ma numer zaczynajacy sie na 0601 ;-))) i jakie
    > masz prawdopodobienstwo stazu?:)))

    Zawsze większe niż przy 0888, gdzie wielkość stażu jest wiadoma :))

  • 30. Data: 2004-10-07 16:31:55
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Zawsze większe niż przy 0888, gdzie wielkość stażu jest wiadoma :))

    A jak kupil ktos miesiac temu simplusa 0601? ;-))
    hehe :))) rozbawilo mnie to przekonywanie jeden drugiego:)))

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!
    Scott Fx Dh to czolg nie rower!!
    www.drmaksiu.end.pl
    http://plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=DrMaksiu
    piszac do mnie na prv.zmien UK na PL