  • 11. Data: 2004-10-04 13:07:18
    Temat: Re: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    "To byłbyś Rosjaninem (lub pochodną :)). Ale nie przyjdziesz..."

    Nie oczywiście,że nie przyjde bo nie mam walizki :-)

    Pzdr

  • 12. Data: 2004-10-04 13:09:19
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Oct 2004 14:46:14 +0200, w <cjrgmb$8u2$1@news.onet.pl>, "DrMaksiu"
    <m...@m...uk> napisał(-a):

    > Heyah nie jest normalna siecia?

    Heyah w sumie nie jest siecią -- Heyah jest marką.

  • 13. Data: 2004-10-04 13:11:09
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    <m...@m...uk> napisał(-a):

> [...]
    > zblizony abonament miesieczy kosztuje 61zl z vat.MInuta polaczenia kosztuje
    > 1.32 zl.W taryfie Efekt Plus.
    > W sieci Era taryfa zblizona (30zl wyzsza) Biznes 60 pro oplata za minute
    > polaczenia 1.21 zl.Naliczanie co 30 sekund - Heyah co 1sek.
    > Idea - Idea Firma 50 - 61zl , 1.22 zl.
    > Wedlug powyzszego musialbym placic conajmniej 170 zl w Idei 192zl w Erze ,
    > 122zl w Plusie aby cena minuty byla zblizona do Heyah. Nie mam zamiaru
    > placic wysokich oplat abonamentowych aby miec prestiz.
    > Rozsadek i kieszen nakazuja efektywnosc a nie burzuazje:)

    Rozsądek i kieszeń nakazują zapoznanie się z wszystkimi ofertami, a nie tylko
    jednym prepaidem i abonentowymi. Dla porównaniu w Idei masz 60-80gr/min, w
    Simplusie nawet 40-77gr/min, w Tak-Taku 77gr/min.

  • 14. Data: 2004-10-04 13:11:54
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Oct 2004 14:50:15 +0200, w <cjrgts$o5q$1@news.onet.pl>, "DrMaksiu"
    <m...@m...uk> napisał(-a):

    > Moj ojciec ma numer XXX-600-700 czy jest wystarczajaco prestizowy aby podjac
    > z nim wspolprace?;-)

    Jeśli XXX to 888, to znaczy że jest niezłym allegrowiczem :))).

  • 15. Data: 2004-10-04 13:47:55
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Heyah podalem jako przyklad,nie ograniczam sie tylko do niego.Choc mozna tak
    wywnioskowac z mojego pierwzego postu.

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!

  • 17. Data: 2004-10-04 13:51:17
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Heyah nie jest normalna siecia?

    Heyah w sumie nie jest siecią -- Heyah jest marką.

    Marka normalnej sieci ;-) moj blad przyznaje sie bez bicia:)

  • 18. Data: 2004-10-05 18:36:40
    Od: "Witek" <a...@m...pl>

    Czytając powyższe teksty ubawiłwm się. Gwarantuję Wam ,że poważny biznesmen
    nawet nie interesuje sie i napewno nie wie od jakich początków numerów sieci
    są te "prestiżowe"
    Zrobione interesy a głownie uczciwość w interesach podnosi prestiż .Numer
    telefonu to taki prestiż właśnie "rosyjski"
    głownie dla nowobogackich biznesmenów.

    Pozdrowienia
    WL

  • 19. Data: 2004-10-05 20:56:22
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk>

    Użytkownik "Witek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zrobione interesy a głownie uczciwość w interesach podnosi prestiż .Numer
    > telefonu to taki prestiż właśnie "rosyjski"

    Nuworysze w modzie ;-)

  • 20. Data: 2004-10-06 09:34:33
    Od: z <a...@p...onet.pl>

    to są numery prestiżowe i nieprestiżowe ?