  • 11. Data: 2011-11-14 12:31:08
    Temat: Re: Odlicz vat od Osobówek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Nov 2011, Liwiusz wrote:

    > Wystarczy sobie odpowiednio duży weksel wystawić i trzymać przy d*pie:)

    Pierwsza rzecz o której pomyślałem czytając pytanie - czy będzie
    Liwiusz i weksel ;)
    IMVHO słusznie. Tylko lepiej takiego weksla nie zgubić :>

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2011-11-14 13:35:55
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Można można

    mozna tez, jak kto mieszka przy granicy, kupowac sobie bene, el pi dżi czy
    inne dizle i wystepowac o zwrot Vat z Niemiec. mozna? mozna...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 13. Data: 2011-11-14 17:05:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.11.2011 spp <s...@o...pl> napisał/a:

    > Jaka nowa.
    > To była jedna z metod obejścia przepisów znana już w latach
    > dziewięćdziesiątych. :)

    Dokładnie, kolega miał chyba w 1998 Citroena - bankowóz. :)
    --
    Samotnik

  • 14. Data: 2011-11-14 17:12:59
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 14:35, wromek pisze:

    > mozna tez, jak kto mieszka przy granicy, kupowac sobie bene, el pi dżi czy
    > inne dizle i wystepowac o zwrot Vat z Niemiec. mozna? mozna...

    Ale musisz go rozliczyć w polsce, czyli naliczyć 23% i odprowadzić do US

  • 15. Data: 2011-11-14 20:57:27
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale musisz go rozliczyć w polsce, czyli naliczyć 23% i odprowadzić do US

    niby dlaczego?

  • 16. Data: 2011-11-14 22:03:14
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    W dniu 2011-11-14 10:04, monse1 pisze:
    > http://www.infiniticentrum.pl/offers/Samochody_z_pe_
    nym_odliczeniem_VAT.html

    > Można można

    a jak diagnosta straci za cudowny "bankowoz" uprawnienia to nikt inny
    jak wlasciciel firmy posiadajacej ow bankowoz zaplaci podatek od podatku
    wraz z odsetkami...

  • 17. Data: 2011-11-15 07:21:57
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > niby dlaczego?

    ja bym co najwyzej wpisal ten zwrot w przychod i rozliczal od tego pod.
    dochodowy ale to juz inna bajka...

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 18. Data: 2011-11-15 08:28:42
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-11-14 21:57, wromek pisze:

    > niby dlaczego?
    Dlatego że takie są przepisy o podatku VAT? Jeśli nie płacisz go w DE
    (bo występujesz o zwrot, bo jesteś z PL i masz nip-EU), to musisz go
    zapłacić w PL (wg naszej stawki).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 19. Data: 2011-11-15 23:28:31
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Dlatego że takie są przepisy o podatku VAT? Jeśli nie płacisz go w DE (bo
    > występujesz o zwrot, bo jesteś z PL i masz nip-EU), to musisz go zapłacić
    > w PL (wg naszej stawki).

    tylko, ze go placisz w de a potem odzyskujesz po ilus miesiacach.
    ja bym to wrzucil tylko w przychod a nie naliczyl VAT w PL tak, jak to robie
    z dizlem do mojej ciezarowki.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 20. Data: 2011-11-16 22:18:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    monse1 wrote:
    > http://www.infiniticentrum.pl/offers/Samochody_z_pe_
    nym_odliczeniem_VAT.html

    > Można można

    coś mi to przypomina.... :)

    ach no tak ociec miał takiego Forda eskorta bankowóz, w bagażniku była mała
    kasetka