  • 11. Data: 2007-02-09 14:04:37
    Temat: Re: j...@t...net.pl
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Feb 2007, 'Tom N' wrote:

    > w kwestiach formalnych do t, a i trochę do Ciebie, bo zdarza się, że
    > wklejasz krzaki z www
    >
    > Po co jest ten UTF (potrzebny/niepotrzebny -- t/Gotfryd skreślą odpowiednio
    > przeciwne)?

    Nie rozumiem pytania ;)
    A ściślej - korzystam z pine, i to zarówno "lokalnie" jak i zdarza mi
    się wysyłać z "oryginalnego" adresu (tego z maila) który jest na linuxie
    (bynajmniej nie pod moją administracją).
    Mam ustawioną czcionkę ISO, klawiaturę ISO i tyle.
    Działa :)
    Z wyjątkiem tych stron www, które są kodowane inaczej i po kopiuj/wklej
    niestety krzaczki wyłażą :|

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-02-09 21:18:16
    Temat: Re: [OT] j...@t...net.pl
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

    > Nie rozumiem pytania ;)

    Ajtam, dobrze rozumiesz[1] :)

    > A ściślej - korzystam z pine

    Tak również nagłówki zeznają ;P

    > Mam ustawioną czcionkę ISO, klawiaturę ISO i tyle.

    Właśnie, a dobrze by było, gdyby Twój czytnik cos więcej potrafił

    > Działa :)

    Średnio, dobrze, że treść jest wysokiej jakości :D

    > Z wyjątkiem tych stron www, które są kodowane inaczej i po kopiuj/wklej
    > niestety krzaczki wyłażą :|

    [1] otóż to. Tym bardziej, jeżeli c&p z dokumentów urzędowych robisz, tych
    "szyfrowanych" UTFem ;-)

    t [2], za to w drugą stronę przegina, stosując UTF tam gdzie nie trzeba.

    Poszukałem trochę jak pine skonfigurować do UTF, da się, ale to nie dla
    białych ludzi jest :)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-02-09 21:26:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

    > Nie rozumiem pytania ;)

    Ajtam, dobrze rozumiesz[1] :)

> [...]

    > niestety krzaczki wyłażą :|

    [1] otóż to. Tym bardziej, jeżeli c&p z dokumentów urzędowych robisz, tych
    "szyfrowanych" UTFem [2] ;-)

    t [3], za to w drugą stronę przegina, stosując UTF tam gdzie nie trzeba.

    Poszukałem trochę jak pine skonfigurować do UTF, da się, ale to nie dla
    białych ludzi jest :)

    [2], Dz.U.05.212.1766
    [3], aż mi głupio zdanie od małej litry zaczynać ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2007-02-09 21:37:35
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 09-02-2007 o 22:26:23 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > t [3], za to w drugą stronę przegina, stosując UTF tam gdzie nie trzeba.

    A w czym rzecz?

    > [3], aż mi głupio zdanie od małej litry zaczynać ;-)

    luz :)

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne