  • 1. Data: 2002-07-30 21:09:26
    Temat: Re: OT - jaki bank dla DG - Inteligo czy M-bank?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 29 Jul 2002 10:50:45 +0200), "Adam
    Szendzielorz" <a...@k...pl> był(a) napisał(a):

    >Ja mam z tym czasem problemy, nie wierze ze w obu bankach zawsze wszystko
    >jest jak na dloni, a wtedy papierowy wyciag jest niezbedny...

    Sęk w tymm że dane kontrahenta soą dostępne dopiero po wejściu w
    przelew i na spisie ich nie ma :-(, ale tym bardziej niema ich na
    papierowym wyciągu. I tutaj właśnie przydaje się wejście w dowolny
    przelew i jego szczegóły.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)