  • 1. Data: 2012-05-07 23:24:07
    Temat: FV w PDF
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Czy można komuś wysłać FV bez pieczątki i podpisu w PDF i jak on się ją
    wydrukuje to ta będzie ważną?

  • 2. Data: 2012-05-08 03:13:37
    Temat: Re: FV w PDF
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-07 23:24, anacron pisze:
    > Czy można komuś wysłać FV bez pieczątki i podpisu w PDF i jak on się ją
    > wydrukuje to ta będzie ważną?

    To ją wydrukuj, potem podpisz się i przystaw pieczatkę, następnie
    zeskanuj i wyślij mailem. Albo tę oryginalną, z podpisem zaadresuj i
    wyślij pocztą.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-05-08 08:58:44
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Animka wrote:

    > To ją wydrukuj, potem podpisz się i przystaw pieczatkę, następnie
    > zeskanuj i wyślij mailem. Albo tę oryginalną, z podpisem zaadresuj i
    > wyślij pocztą.

    No tak: z drewnem do lasu?
    Skoro bez pieczątki i podpisu jest ważna i tak, to po co ma się podpisywać
    i stemplować? Niech wydrukuje i wyśle - to wystarczy, ale pytanie było o co
    innego.

  • 4. Data: 2012-05-08 10:03:19
    Temat: [OT]Re: FV w PDF
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.05.2012 08:58, cef pisze:

> [...]
    > i stemplować? Niech wydrukuje i wyśle - to wystarczy, ale pytanie było o

    Nie od dzisiaj wiadomo kim jest Animka. Dlaczego więc nadal ludzie
    odpowiadają jej(jemu?) jak człowiekowi?

    p. m.

  • 5. Data: 2012-05-08 11:23:26
    Temat: Re: [OT]Re: FV w PDF
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-05-08 10:03, m wrote:
    > Nie od dzisiaj wiadomo kim jest Animka. Dlaczego więc nadal ludzie
    > odpowiadają jej(jemu?) jak człowiekowi?

    Ojtamojtam! Toć to taki lokalny koloryt. Można byłoby co najwyżej
    napisać bota coby dokładał "Animka warning" posty i uświadamiał nowych
    userów.

    Piotrek

  • 6. Data: 2012-05-08 11:51:21
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.05.2012 11:23, Piotrek pisze:

    > Ojtamojtam! Toć to taki lokalny koloryt. Można byłoby co najwyżej
    > napisać bota coby dokładał "Animka warning" posty i uświadamiał nowych
    > userów.

    Nie, no wiadomo. To tak jak ktoś na pl.b.banki odpowiadając Eneulowi że
    łabędzi karmić też nie wolno, ale jaka frajda :).

    Z drugiej strony, Cef nie jest nowy, zaś z treści wynika że odpowiada
    nie jak Animce, tylko jak normalnemu ludziowi. I to mnie dziwi.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-05-08 12:19:42
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-08 03:13, Animka pisze:

    > To ją wydrukuj, potem podpisz się i przystaw pieczatkę, następnie
    > zeskanuj i wyślij mailem. Albo tę oryginalną, z podpisem zaadresuj i
    > wyślij pocztą.

    Rence opadajom :(

    N.

  • 8. Data: 2012-05-08 12:48:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.05.2012 11:51, m pisze:
    > nie jak Animce, tylko jak normalnemu ludziowi. I to mnie dziwi.

    Ciekawe skąd u ludzi na usenecie taka nienawiść. Jakiś kompleks? Jeszcze
    rozumiem, żeby merytorycznie, ale nie..... personalnie po kimś się
    przejechać -- bezcenne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2012-05-08 16:08:13
    Od: m <m...@g...com>

    > Ciekawe skąd u ludzi na usenecie taka nienawiść.

    Nie nienawiść, tylko konstatacja że troll.

    > Jakiś kompleks? Jeszcze
    > rozumiem, żeby merytorycznie, ale nie..... personalnie po kimś się
    > przejechać -- bezcenne.

    Dyskutowałeś kiedyś z Animką merytorycznie? Podaj linka

    p. m.

  • 10. Data: 2012-05-08 17:09:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ciekawe skąd u ludzi na usenecie taka nienawiść. Jakiś kompleks? Jeszcze
    > rozumiem, żeby merytorycznie, ale nie..... personalnie po kimś się
    > przejechać -- bezcenne.

    po prostu po przekroczeniu pewnego progu głupoty nie da sie dalej ignorować.