  • 11. Data: 2009-11-18 08:05:08
    Temat: Re: [OT] Jaki program dla pełnej_księgowości ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    grzess pisze:
    > Przemysławie bywam na tej grupuie gdy jeszcze pampersy nosiłeś więc daruj
    > sobie uwagi pod mym adresem.

    ja wiem, że pięćdziesięciolatkowie miewają problemy z odnajdywaniem się
    w niektórych aspektach Sieci, skoro jednak, poza wiekiem, akcentujesz
    staż grupowy[1], to jednak Ci wytknę, że nie rozpoznałeś żartu, który
    wynikał zarówno z treści, jak i z piktogramu emocji umieszczonego w
    mojej wypowiedzi.

    ATPO: Wychowałem się w Polsce, a tu Pampersów nie było. Rodzice wytrwale
    prali pieluchy tetrowe.

    [1] w dodatku błędnie, gdyż polski UseNet nie ma jeszcze nawet 20 lat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2009-11-18 09:45:37
    Od: "grzess" <s...@w...pl>

> [...]
    > prali pieluchy tetrowe.
    >
    > [1] w dodatku błędnie, gdyż polski UseNet nie ma jeszcze nawet 20 lat.

    Do głowy mi nie przyszło, że Ty już po pięćdziesiątce, byłem bowiem
    przekonany, że co najwyżej gimnazjalista :-P

    grzess

  • 13. Data: 2009-11-18 10:56:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    grzess pisze:
    > Do głowy mi nie przyszło, że Ty już po pięćdziesiątce,

    No ja jeszcze nie, ale Ty tak, skoro pisałeś już na UseNet, gdy ja byłem
    w wieku niemowlęcym.

    > byłem bowiem
    > przekonany, że co najwyżej gimnazjalista :-P

    No niestety nie :( Bardzo bym chciał znów mieć te lata, ale cóż....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2009-11-18 11:38:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No ja jeszcze nie, ale Ty tak, skoro pisałeś już na UseNet, gdy ja byłem
    > w wieku niemowlęcym.

    > No niestety nie :( Bardzo bym chciał znów mieć te lata, ale cóż....

    Podobni nie metryka istotna a na ile sie czujemy?

    A poza tym kolega grzess uznał, że 'młodo' piszesz. Można to potraktować
    jako komplement, przy odrobinie dobrej woli oczywiście.
    :-p

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2009-11-18 11:41:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.11.2009 10:45), grzess wrote:
> [...]
    [...]
    > Do głowy mi nie przyszło, że Ty już po pięćdziesiątce, byłem bowiem
    > przekonany, że co najwyżej gimnazjalista :-P

    Co tylko dowodzi że na usenecie jesteś stosunkowo niedawno. Od kiedy
    pamiętam to Tristan na usenecie był (z drobnymi przeobrażeniami w
    nickach). Podobnie jak Gotfryd Smolik News :).

    p. m.

  • 16. Data: 2009-11-19 08:00:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    grzess pisze:

    > Witaj Maddy!
    > Bardzo mi miło Cię przywitać, wszak to już niemal 3 lata odkąd się mijamy,
    > najpierw bowiem Ty zniknęłaś, później zaś ja, a tęskniłem za Twym ciętym
    > jezykiem no i przede wszystkim wiedzą :-)
    > Skoro zaś w tym wątku mam zaszczyt ponownie Cię przywitać to o ile mnie
    > pamięć nie myli - niezbyt miło prgramy reklamowanej tu firmy wspominasz :-)

    Na Varico pracowałam dawno (skończyłam z nimi zabawę w 2000 roku) i był
    to program dosowy więc trudno powiedzieć jak to wygląda teraz. Ale wtedy
    nie zachwycał. Był prosty, dość ładny jak na dos ale nieergonomiczny i
    ubogi w funkcje. A pracowałam na pełnej księgowości full wypas (tzn było
    wszystko co varico do KH dawało wtedy).

    Ta pani tak ładnie zachwalała, że jakbym miała parę dni nicnierobienia
    to może bym ściągnęła i obejrzała. Ale tyle czasu na zabawę to nie mam.

    Ja pracuję na Insercie, ale jakbym miała więcej pieniędzy w czasie gdy
    wybierałam system to wzięłabym CDN. Insert to "second best" dla mnie.
    Ale też ok.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2009-11-19 13:55:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > Podobni nie metryka istotna a na ile sie czujemy?

    No więc chciałbym się znów czuć na wiek obecnie gimnazjumowy. Inna
    sprawa, że samo czucie wynika z wieku właśnie. Przerażająca wizja, że
    już niewiele przede mną, a co dobre to już za mną, raczej nie działa
    budująco.

    > A poza tym kolega grzess uznał, że 'młodo' piszesz. Można to potraktować
    > jako komplement, przy odrobinie dobrej woli oczywiście.
    > :-p

    Powiedzmy...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2009-11-19 18:35:19
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    >
    > Ja pracuję na Insercie, ale jakbym miała więcej pieniędzy w czasie gdy
    > wybierałam system to wzięłabym CDN. Insert to "second best" dla mnie.

    A jak ja widzę taki spam na usenecie to od razu mam ochotę przedstawić
    własną
    recenzję omawianego produktu do czego wszystkich ochoczo też namawiam.

    Na ...... pracowałem kilka lat, zawsze się regularnie zawieszał. Funkcji to
    miał mnóstwo
    tylko brakowało tych najpotrzebniejszych. Za to kopię trzeba było robic co
    kilka minut bo
    często wprowadzone dane szlag trafiał. Najgorsze to było to że przekłamywał
    stare faktury
    i kasę ogólnie i US się strasznie czepiał i kary wlepiał niemiłosierna. Ale
    wygląd graficzny
    miał świetny 'pierwsze wrażenie' to było to. Nie polecam.
    A może to jednak nie był ........ tylko co innego? Już nie jestem pewny tej
    nazwy, te nazwy są
    takie podobne do siebie, potraktujmy więc moją wypowiedź że nie jest o ....
    ale tak ogólniej
    o problemach programów księgowych.

    :)